Jump to content

  •         

Photo

Nie dochodzą emaile do klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalsze statusy (Shoper)


  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 rafael

rafael

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 31 posts

Posted 03 July 2019 - 08:10 AM

Chodzi o klienta, który używa na co dzień shoper-a i problemach z wysyłaniem powiadomień (o dokonanej transakcji itd). Wiele z nich wpada do spamu - pytanie, dlaczego tak się dzieje?



#2 tomys

tomys

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 21 posts

Posted 03 July 2019 - 12:09 PM

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Pewnie za często wychodziły z Twojego adresu IP maile i te wszystkie systemy antyspamowe uznały, że trzeba to ukrócić, oflagowały jako spam. A, że takie listy spamerskich adresów IP są ogólnodostępne, to w zasadzie można to sprawdzić, aby się upewnić, że tak jest.

 

Jeżeli chcesz poprawić "dostarczalność" do odbiorców, to proponuję zintegrować z Freshem (Freshmail).






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

  Copyright power by: ITPC.NET.PL