Chodzi o klienta, który używa na co dzień shoper-a i problemach z wysyłaniem powiadomień (o dokonanej transakcji itd). Wiele z nich wpada do spamu - pytanie, dlaczego tak się dzieje?
Nie dochodzą emaile do klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalsze statusy (Shoper)
Started by
rafael
, Jul 03 2019 08:10 AM
1 reply to this topic
#2
Posted 03 July 2019 - 12:09 PM
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Pewnie za często wychodziły z Twojego adresu IP maile i te wszystkie systemy antyspamowe uznały, że trzeba to ukrócić, oflagowały jako spam. A, że takie listy spamerskich adresów IP są ogólnodostępne, to w zasadzie można to sprawdzić, aby się upewnić, że tak jest.
Jeżeli chcesz poprawić "dostarczalność" do odbiorców, to proponuję zintegrować z Freshem (Freshmail).
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users