Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Nie dochodzą emaile do klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalsze statusy (Shoper)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 rafael

rafael

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 31 postów

Napisano 03 lipca 2019 - 08:10

Chodzi o klienta, który używa na co dzień shoper-a i problemach z wysyłaniem powiadomień (o dokonanej transakcji itd). Wiele z nich wpada do spamu - pytanie, dlaczego tak się dzieje?



#2 tomys

tomys

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 21 postów

Napisano 03 lipca 2019 - 12:09

Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Pewnie za często wychodziły z Twojego adresu IP maile i te wszystkie systemy antyspamowe uznały, że trzeba to ukrócić, oflagowały jako spam. A, że takie listy spamerskich adresów IP są ogólnodostępne, to w zasadzie można to sprawdzić, aby się upewnić, że tak jest.

 

Jeżeli chcesz poprawić "dostarczalność" do odbiorców, to proponuję zintegrować z Freshem (Freshmail).






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL