Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zestaw za 3400 przeznaczony do gier kacperskiw


89 odpowiedzi w tym temacie

#1 kacperskiw

kacperskiw

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 32 postów

Napisano 24 września 2018 - 10:31

*Kwota którą chcesz przeznaczyć na zakup komputera - 3400 złotych 

*Wymagania oraz zastosowanie -  nieawaryjny, karta wi fi, gry typu fortnite cs go league of legends skyrim wraz z transmisją na zywo na youtube oraz wiedzmin cyberpunk

*Natywna rozdzielczość monitora - 

*Których podzespołów potrzebuje cały komputer z kartą wi fi + monitor (plus porada dotycząca klawiatury i podkładki niekoniecznie w budzecie) (posiadam sluchawki hyperX clud II z kartą dzwiekową USB wiec nie wiem czy jest potrzebna ale jakas tania (nie powodująca awari zestawu) mogłaby byc.)

*Czy planujesz podkręcanie? - nie, jestem zielony

*Czy posiadasz jakieś podzespoły ze starszej konfiguracji - nie

*Własna propozycja zestawu komputerowego -


jestem calkowicie zielony posiadalem laptopa wiec nigdy jeszcze nie bawilem sie w skladanie nie wiem tez jak wgrac system czy zainstalowac sterowniki


zapraszam do dyskusji



#2 fireworklaura

fireworklaura

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 399 postów

Napisano 25 września 2018 - 06:50

https://www.morele.n.../info/be05383c/


#3 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 8 398 postów

Napisano 25 września 2018 - 09:16

Ciekawy zestaw... Nie wiedziałem że te Rx570 tak potaniały hh

jlzqhakr0o4c.jpg


#4 akakak123

akakak123

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 426 postów

Napisano 25 września 2018 - 06:10

@ fireworklaura

RAM do wymiany ...

Chłodzenie do wymiany ...., a nawet nie potrzebne

Dajesz zasilacz którego kable przez wielkość obudowy będą za krótkie ... 

Widzę mądrość w zestawie brak HDD i dajesz SSD czyli zainstaluje system i 1/2 gry a co z resztą ? 

@kacperskiw

trzymaj zestaw 

https://www.morele.n.../info/1966593a/