Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Dysk SSD Ocz Vector!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Geforce

Geforce

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 21 maja 2014 - 02:32

Witam! Od kiedy kupiłem sobie komputer, a było to przeszło pół roku temu, miewałem problemy z moim dyskiem SSD. Co ok. 2 miesiące przestawał funkcjonować i musiałem odsyłać go do sklepu Morele. Cenię sobie ten sklep i zostawiłem u nich >10000 zł. Pierwszy raz dysk padł 1 miesiąc po zakupie  - nie było problemów, po 2 tygodniach otrzymałem nowiutki, pachnący dysk. Drugi podziałał do marca. I znowu ta sama procedura - 29 Marca towar dotarł do sklepu. Pierwszym zaskoczeniem był długi okres naprawy/wymiany - od końca marca, aż do 16 Maja. Bardzo się zdziwiłem, gdyż mimo upomnień nie działo się nic w tej sprawie. Napisałem do nich z prośbą o wymianę tego dysku na inny np. Ocz Vector 150. Kosztował on 380 zł, a ja zostawiłem za swój 450 zł. Odrzucono jednak moje prośby i dostarczono mi nowy dysk następnego dnia. Nie rozpakowałem go nawet z pudełka i natychmiast napisałem, że chciałbym go odesłać spowrotem (na zasadzie 10 dni). Jednak okazało się, że serwisowany sprzęt nie może zostać w ten sposób oddany. Boję się, że znowu dysk padnie i będę musiał czekać kolejne miesiące. Ocz padł, więc naprawą zajmuję się serwis Morele, stąd też długi okres wyczekiwania. Co powinienem zrobić? Poczekać, aż ten nowy się zepsuje i odesłać go z prośbą o wysłanie go do producenta (Toschiby - którzy pewnie by go wymienili na nowy model, bo stary nie jest produkowany), czy sprzedać to w pierony jako nowy i kupić sobie za tą kase inny dysk (problem w tym, że nikt tego nie kupi). Ponownie napisałem do państwa z Morele o wymianę tego dysku na Ocz Vector 150, gdyż nie chcę już męczyć się z tym "szrotem". Proszę o odpowiedź, gdyż nie wiem za bardzo co mam zrobić :/.



#2 Czarny_II

Czarny_II

    Moderator honoris causa

  • Użytkownik
  • 2 128 postów

Napisano 21 maja 2014 - 03:18

Jeśli dobrze kojarzę, to gdy dysk padnie po raz 3 przysługuje ci prawo do zwrotu pieniędzy, więc używałbym, aż znów padnie dostał zwrot pieniędzy i kupił coś lepszego.


Spoiler

ns40yz-2.png


#3 Geforce

Geforce

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 21 maja 2014 - 04:38

Dzięki ci wielkie! Poprawiłeś mi humor! Mam nadzieje, że dobrze kojarzysz :).


Użytkownik Geforce edytował ten post 21 maja 2014 - 04:39


#4 Swap Gank

Swap Gank

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 663 postów

Napisano 21 maja 2014 - 05:20

Mogę potwierdzić tą informacje.


w5j8.pngrmjk.png

g1sa.pngdtye.png

66yu.pngzqwi.png

pv64.png4qmc.png


#5 Geforce

Geforce

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 22 maja 2014 - 06:30

Niestety sklep napisał mi, że taka wymiana nie jest możliwa. W zamówieniu zwrotnym jest napisane, że naprawiali dysk w serwisie wewnętrznym (czyli oni sami go naprawiali). Następnym razem poprosić ich o to, żeby wysłali dysk do producenta? Ten dysk nie jest już produkowany, więc pewnie dostane zamiennik w postaci nowszego modelu? Jak sądzicie?



#6 Swap Gank

Swap Gank

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 663 postów

Napisano 22 maja 2014 - 07:09

To juz 3 czy 4 raz? Masz prawo domagania sie zwrotu pieniedzi ewentualnie na wymienienie produktu w tym samym sklepie z ta sama cena lub doplata. Mozesz tez zadzwonic do rzecznika praw konsumenta.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

w5j8.pngrmjk.png

g1sa.pngdtye.png

66yu.pngzqwi.png

pv64.png4qmc.png


#7 Geforce

Geforce

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 52 postów

Napisano 22 maja 2014 - 07:19

http://www.morele.ne...b7134d37e903be/

To link do tej rozmowy. Nie wiem do końca o co chodzi, ale w zamówieniach mam napisane "Serwis Wewnętrzny Fab.20", więc oni to sami naprawiają. Nie wiem wogóle co mam myśleć.


Użytkownik Geforce edytował ten post 22 maja 2014 - 07:21


#8 Swap Gank

Swap Gank

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 663 postów

Napisano 22 maja 2014 - 07:42

Proponuje zadzwonic do rzecznika praw konsumenta ;) opisac cala sytuacje i powiedziec czego sie oczekuje. I najlepiej jesli jest taka opcja zglosic to osobiscie do jakiegos punktu morele czy cps.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka

w5j8.pngrmjk.png

g1sa.pngdtye.png

66yu.pngzqwi.png

pv64.png4qmc.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL