Witam! Od kiedy kupiłem sobie komputer, a było to przeszło pół roku temu, miewałem problemy z moim dyskiem SSD. Co ok. 2 miesiące przestawał funkcjonować i musiałem odsyłać go do sklepu Morele. Cenię sobie ten sklep i zostawiłem u nich >10000 zł. Pierwszy raz dysk padł 1 miesiąc po zakupie - nie było problemów, po 2 tygodniach otrzymałem nowiutki, pachnący dysk. Drugi podziałał do marca. I znowu ta sama procedura - 29 Marca towar dotarł do sklepu. Pierwszym zaskoczeniem był długi okres naprawy/wymiany - od końca marca, aż do 16 Maja. Bardzo się zdziwiłem, gdyż mimo upomnień nie działo się nic w tej sprawie. Napisałem do nich z prośbą o wymianę tego dysku na inny np. Ocz Vector 150. Kosztował on 380 zł, a ja zostawiłem za swój 450 zł. Odrzucono jednak moje prośby i dostarczono mi nowy dysk następnego dnia. Nie rozpakowałem go nawet z pudełka i natychmiast napisałem, że chciałbym go odesłać spowrotem (na zasadzie 10 dni). Jednak okazało się, że serwisowany sprzęt nie może zostać w ten sposób oddany. Boję się, że znowu dysk padnie i będę musiał czekać kolejne miesiące. Ocz padł, więc naprawą zajmuję się serwis Morele, stąd też długi okres wyczekiwania. Co powinienem zrobić? Poczekać, aż ten nowy się zepsuje i odesłać go z prośbą o wysłanie go do producenta (Toschiby - którzy pewnie by go wymienili na nowy model, bo stary nie jest produkowany), czy sprzedać to w pierony jako nowy i kupić sobie za tą kase inny dysk (problem w tym, że nikt tego nie kupi). Ponownie napisałem do państwa z Morele o wymianę tego dysku na Ocz Vector 150, gdyż nie chcę już męczyć się z tym "szrotem". Proszę o odpowiedź, gdyż nie wiem za bardzo co mam zrobić :/.
Dysk SSD Ocz Vector!
#5
Napisano 22 maja 2014 - 06:30
Niestety sklep napisał mi, że taka wymiana nie jest możliwa. W zamówieniu zwrotnym jest napisane, że naprawiali dysk w serwisie wewnętrznym (czyli oni sami go naprawiali). Następnym razem poprosić ich o to, żeby wysłali dysk do producenta? Ten dysk nie jest już produkowany, więc pewnie dostane zamiennik w postaci nowszego modelu? Jak sądzicie?
#7
Napisano 22 maja 2014 - 07:19
http://www.morele.ne...b7134d37e903be/
To link do tej rozmowy. Nie wiem do końca o co chodzi, ale w zamówieniach mam napisane "Serwis Wewnętrzny Fab.20", więc oni to sami naprawiają. Nie wiem wogóle co mam myśleć.
Użytkownik Geforce edytował ten post 22 maja 2014 - 07:21
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych