Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Laptop do gier +/- 3000 zł


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 serwa62

serwa62

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 26 postów

Napisano 18 kwietnia 2014 - 02:27

Witam!

Mam takie pytanie jaki laptop do gier polecilibyście. Najlepiej, żeby był od MSI lub Lenovo w cenie około 3000 zł. Chciałbym, żeby posłużył mi on trochę i żeby dało się pograć w jakieś nowsze gierki. Mam tutaj na myśli jakiegoś BF3, BF4, FarCry3, GTA IV, czy najnowszy Assasin's Creed. Chciałbym, żeby było tak min. 60 FPS na wysokich (nie znam się za bardzo, ale to chyba wykonalne w laptopie za tą cenę?). 

 

Pozdrawiam,

serwa62



#2 Caed

Caed

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 70 postów

Napisano 18 kwietnia 2014 - 02:44

Zdecydowanie polecałbym dorzucić 300 zł i postawić na lapka z kartą graficzną Nvidii GTX. Są to bardzo dobre układy graficzne jeśli chodzi o wykorzystanie w grach.

 

Z grafiką GTX 760m pograsz spokojnie w takie gry jak nawet BF4 na wysokich detalach.

 

Poniżej zamieszczam test tego układu:

 

http://www.notebookc...0M.92196.0.html

 

Co do procesora- nie musisz mieć i7, rzadko która gra obsługuje cztery rdzenie. Przy tych możliwościach finansowych radziłbym postawić na i5 czwartej generacji, która jak najbardziej się nada.

 

Warto żebyś miał 17" ekran, bo wiadomo- większy ekran = lepsze wrażenia podczas gry.

 

Dlatego proponuję model Acer V3:

 

http://www.ceneo.pl/26648389#tab=spec

 

Ta konfiguracja bardzo dobrze wypadałaby na Twoje możliwości finansowe.

 

Jeśli chcesz koniecznie coś wydajnego w niższej cenie to polecam Ci model Lenovo y510p.

 

Recenzję tego modelu zamieszczam poniżej:

 

http://www.notebookc...M.107858.0.html