Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Serwis gwarancyjny telefonu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Jarexxos

Jarexxos

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 75 postów

Napisano 24 lutego 2021 - 08:51

Witam!

Po 14 dniach, gdy odesłałem telefon na gwarancję otrzymałem taką wiadomość:
 

Drogi Kliencie,


Uprzejmie informuję, iż towar trafił do zagranicznego serwisu i dniu dzisiejszym otrzymałam wiadomość , iż telefon jest zablokowanym. Prosimy o przesłanie hasła w celu odblokowania.

Twoje zgłoszenie reklamacyjne numer XXXXXX zmieniło status na:

[1_O1] Opiekun zgłoszenia oczekuje na Twoją odpowiedź

Dodatkowo po zalogowaniu możesz przejść do szczegółów zamówienia i odpowiedzieć lub wysłać zapytanie do jego Opiekuna.

Pozdrawiam

 

Czy to normalne, że proszą o hasło do telefonu? Nie mogą po prostu sformatować? 

Pozdrawiam!






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL