Chodzi o klienta, który używa na co dzień shoper-a i problemach z wysyłaniem powiadomień (o dokonanej transakcji itd). Wiele z nich wpada do spamu - pytanie, dlaczego tak się dzieje?

Nie dochodzą emaile do klientów o potwierdzeniu zamówienia i dalsze statusy (Shoper)
Rozpoczęty przez
rafael
, lip 03 2019 08:10
1 odpowiedź w tym temacie
#2
Napisano 03 lipca 2019 - 12:09
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Pewnie za często wychodziły z Twojego adresu IP maile i te wszystkie systemy antyspamowe uznały, że trzeba to ukrócić, oflagowały jako spam. A, że takie listy spamerskich adresów IP są ogólnodostępne, to w zasadzie można to sprawdzić, aby się upewnić, że tak jest.
Jeżeli chcesz poprawić "dostarczalność" do odbiorców, to proponuję zintegrować z Freshem (Freshmail).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych