Witam, mam problem z połączeniem się przez VPN z firmą przez protokół PPTP dane tak jak powinny być. Czy ktoś może nakierować? Co zrobić?
VPN
#3
Napisano 24 maja 2019 - 07:04
Sorki już wstawiam https://zapodaj.net/...f3c5fb.jpg.html
#4
Napisano 24 maja 2019 - 07:18
Sprawdź na tym kompie ale innym necie jeśli problem występuje tylko na konkretnym necie to zmień MTU (powiedz najpierw jakie masz) możesz spróbować 1492 ustawić. Jeśli nie pomoże to dzwon do isp, u nas w sieci nieraz też jest problem i dajemy ludzikom publiki jeśli MTU nie pomaga
Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka
#5
Napisano 24 maja 2019 - 08:50
Jaki operator internetu i jaki sposób podłączenia (static DHCP pppoe)? Masz publika czy nie?
Sprawdź na tym kompie ale innym necie jeśli problem występuje tylko na konkretnym necie to zmień MTU (powiedz najpierw jakie masz) możesz spróbować 1492 ustawić. Jeśli nie pomoże to dzwon do isp, u nas w sieci nieraz też jest problem i dajemy ludzikom publiki jeśli MTU nie pomaga
Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka
Operator PROMAX, połaczenie dhcp. Sprawdzałem na mobilnym z T-mobile ale to samo.
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych