Cześć
W grudniu 2016 zakupiłem cały zestaw komputerowy na morele.net. W zestawie zakupiłem kartę MSI 1070 Gaming X i mam z nią problemy. Na początku karta podczas gry potrafiła wyłączyć swoje chłodzenie, dwa wiatraki zatrzymywały się i tylko drgały w miejscu przez co GPU rozgrzewało się do ponad 90 stopni C. Nie występowało to często ale zdarzało się a jedynym sposobem aby wszystko wróciło do normy było rozkręcenie obudowy komputera i popchnięcie wentylatorów palcem.
Innym razem wyłączał się tylko jeden wiatrak a drugi rozkręcał się do wysokich obrotów i też jak w poprzednim przypadku pomagało popchnięcie niekręconego się wentylatora palcem.
Karta w lutym zostało odesłana do morele.net z czego oni wysłali ją do dystrybutora/producenta. Byłem bez karty (i komputera) miesiąc czasu. Karta do mnie wróciła z adnotacją "naprawiona". Jedyne co naprawili to fakt że pierwszy opisywany przeze mnie przypadek już nie występował ale znowu borykałem się z wyłączaniem jednego wentylatora przez co drugi wchodził na bardzo duże obroty i jedyne co pomagało w takiej sytuacji to popchnąć palcem wentylator w karcie za ponad 2200zł. Brawo MSI. Pomęczyłem się z tym przez dwa miesiące po czym znowu wysłałem kartę do morele.net. Ponownie miesiąc bez kompa i wróciła moja ślicznotka. Wystarczyło 2 godziny grania i :
https://www.youtube.com/watch?v=twB2-WhnUyw
Ręce mi opadają... Będę ją reklamował 3 raz. Czy tym razem mogę domagać się wymiany sprzętu na inny, pozbawiony wad? Jak to zrobić żeby więcej się z tym nie bujać ?