Witam czy ktoś wie jak jest z gwarancją na procesor bez paragonu/ dowodu zakupu, czy po samym kodzie produktu można go odesłać do intela a oni udzielą na niego gwarancje
Procesor bez gwarancji Intel
#2
Posted 27 August 2016 - 08:10 PM
#3
Posted 27 August 2016 - 08:23 PM
Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego dla Produktu INTEL POLSKA (zakupionego w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu lub jako element systemu komputerowego) należy skontaktować się, zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji, z oryginalnym punktem sprzedaży, prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu punkt sprzedaży może wymagać podania dodatkowych informacji.
Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się z firmą Intel. Aby złożyć zamówienie do firmy Intel dotyczące wykonania usług w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się w okresie gwarancyjnym z regionalnym centrum obsługi klientów (Intel Customer Support – „ICS”) w normalnych godzinach urzędowych (czasu lokalnego), z wyjątkiem świąt, i zwrócić Produkt do centrum ICS. (Informacje dotyczące adresu, adresu email oraz numeru telefonu centrum ICS w regionie nabywcy podane są na ostatniej stronie okładki). Prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu przedstawiciel ICS może wymagać podania dodatkowych informacji.
#5
Posted 28 August 2016 - 12:01 AM
Nie.
Skąd oni mają niby wiedzieć czy tego procka nie kupiłeś w "zeszłej dekadzie" ? Sklepy nie wklepują do systemu że
"Procesor Intel i50 666k o nr seryjnym xx6585216x9a5s5a4a/9999 został sprzedany dnia 30/08/2020"
Uprzedzam teksty odnośnie "Yyyy przecież procesor taki i owaki jest dostępny dopiero od x dni/miesięcy/lat" "oni" mają to głeboko, nie masz dokumentów do gwarancji ? zbobczyło się ? Idź,kup nowe i maszyna się kręci.
Jedyna opcja to wnioskować o duplikat paragonu / f-vat w sklepie.
Zdravim =MRS=
CPU - AMD Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz | Cooler - Fractal Design Kelvin S36 | GPU - Club3D Radeon R9 270x 2GB | RAM - 2x 8GB GoodRam IrDM 2400MHz
MoBo - MSI X370 Gaming Pro Carbon | PSU - Chieftec 560W | Case - SPC RG4 Pure Black TG | SSD - Samsung 850 Evo 250GB | K&M - MC Volcano Hammer Brown + Logitech G600 | Sound - Logitech X-540
#6
Posted 28 August 2016 - 09:19 AM
Edited by AngryGamer, 28 August 2016 - 09:22 AM.
i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450
#7
Posted 28 August 2016 - 04:46 PM
Co się stało z procesorem?
Powiem tyle, że różnie bywa, czasem nawet przymykają oko na uszkodzenia fizyczne (PR?). Jeśli ich zapytasz, to mogą sprawdzić kiedy procesor został wyprodukowany i to od ich dobrej woli zależą, czy go wymienią czy nie.
Zwykle jest tak, że okres gwarancyjny obowiązuje od momentu zakupu, ale np. w grafikach Gigabyte spotkałem się z tym, że gwarancja obowiązuje 3 lata od daty produkcji.
PC: ASUS H110M-D, i5 6700, 16GB DDR4, 500GB SSD+500GB HDD, ASUS GTX980, GNU/Linux openSUSE 15.0
Laptop: HP ProBook 6570b, i5 3230M, 12GB DDR3, 240GB SSD, GNU/Linux openSUSE 15.0
Mobilnie: Ulefone Power 3S, Android 7.1.1 / Lenovo K6 Power 16GB, Android 7.0 / Moto G 1gen, Android 5.1 / Nokia 6310i
#8
Posted 28 August 2016 - 08:38 PM
Jest to procesor i7 6700k Niech wypowie się ktoś kto wie mniej więcej jak to jest nie stwierdza na podstawie domysłów czegoś
Edited by Turas, 28 August 2016 - 08:40 PM.
-I7 6700K -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5 -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970 -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB
Windows 10 Pro
#9
Posted 28 August 2016 - 09:03 PM
A stało Ci się coś z procesorem ?
PC1 :
Obudowa- fractal design r3
GPU - Gtx 970 MSI GAMING
CPU - I5 6600
Mobo - B150 M3 GAMING
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236
PSU- Corsair cx600
Ram - Crucial Ballistix Sport 2400MHz 2x8gb
PC2:
Obudowa - Phanteks Eclipse P400S
#10
Posted 28 August 2016 - 09:33 PM
Zależy co się stało, jak go sfajczyłeś a nie masz specjalnego ubezpieczenia oc od Intela to raczej nic nie zrobisz. Jak coś innego nie z twojej winy to box ma 3 lata gwary i myślę ze przymną, po to jest nr. seryjny i inne bajery. Na zagranicznych forach piszą ze jedyne o co pytają to serial itd i najważniejsze czy to oem czy retail box , w Polsce powinno być podobnie.
Gdzie kupiłeś cpu?
Edited by AngryGamer, 28 August 2016 - 09:34 PM.
i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450
#11
Posted 28 August 2016 - 09:52 PM
Mogę kupić procesor po likwidacji sklepu nowy zaplombowany OEM i właśnie nie ma już jak wystawić dowodu zakupu
-I7 6700K -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5 -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970 -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB
Windows 10 Pro
#12
Posted 28 August 2016 - 09:57 PM
Jak OEM to na pewno rok gwarancji.
PC1 :
Obudowa- fractal design r3
GPU - Gtx 970 MSI GAMING
CPU - I5 6600
Mobo - B150 M3 GAMING
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236
PSU- Corsair cx600
Ram - Crucial Ballistix Sport 2400MHz 2x8gb
PC2:
Obudowa - Phanteks Eclipse P400S
#13
Posted 28 August 2016 - 09:58 PM
Dostałem odpowiedź od intela na FB http://imgur.com/HhAMYZa
-I7 6700K -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5 -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970 -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB
Windows 10 Pro
#14
Posted 28 August 2016 - 09:59 PM
Oem ma rok gwary. Czyli procesor jest caly i tylko pytasz o gwarancje? Jak tak to raczej nie martwił bym się za bardzo, bo procki często nie padają.
i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450
#15
Posted 01 September 2016 - 08:55 PM
Tak procek cały tylko gwara
-I7 6700K -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5 -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970 -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB
Windows 10 Pro
#16
Posted 02 September 2016 - 08:38 PM
Nie słyszałem aby bez paragonu cos przyjeli
Reply to this topic
Also tagged with one or more of these keywords: procesor, i7, i7 6700k, intel, gwarancja
Wolna strefa →
Sprzedam/kupie/zamienie →
Sprzedam →
3x komputer SFF hp Compaq dc7900Started by Jaro070 , 17 Jul 2021 e8400, e6700, core 2 duo, intel and 4 more... |
|
|
||
Hardware →
Płyty główne →
Gigabyte GA-AB350M-DS3H V2 - Ram i ProcesorStarted by urbciech , 13 Dec 2019 Gigabyte, GA-AB350M, DS3H, RAM and 6 more... |
|
|
||
Hardware →
Procesory →
i7-3770k za 265złStarted by TomoS , 17 Nov 2019 i7, procesor, pomoc |
|
|
||
Wolna strefa →
Sprzedam/kupie/zamienie →
Kupie →
[K] Kupię procesor AMD Ryzen 2600 lub Ryzen 1600Started by FG1HS , 06 Oct 2019 procesor, ryzen |
|
|
||
Hardware →
Karty graficzne / TV →
RTX 2080 na gwarancjiStarted by seba_997 , 01 May 2019 RTX 2080, ASUS, Dual, awaria and 1 more... |
|
|
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users