SSD Ci fps'ów nie doda....to nie ma kompletnie nic wspólnego z tą technologią. Wyjątkiem poniekąd mogą być gry MMO gdzie duża ilość informacji jest doczytywana z dysku, i w pewnym sensie komfort takiej rozgrywki może się zmienić.
Nie chodziło tutaj o Fps, tylko o momenty kiedy gra musi posiłkować się informacjami z dysku, i w takich momentach przewaga SSD się uwidacznia (po prostu trwa to krócej)
Jednak fakt można było to różnie zrozumieć, ale już przynajmniej wiadomo o co chodzi.
I pamiętaj nie najbardziej wymagające produkcje (bo to błąd logiczny) a tytuły gdzie występuje spora ilość Save'ów / wiele plików do doczytywania 'na bieżąco', wtedy takie rozwiązanie ma sens.
PS.Taki Crysis 3 to overkill, ale to liniowa produkcja, nie to co Fallout (cRPG) z otwartym światem...a w tym pierwszym, w porównaniu z tym drugim jest tyle loading'ów co kot napłakał
Użytkownik SMX edytował ten post 10 czerwca 2014 - 03:37