Mam GeForce 9800 GT (chyba nie muszę nawet mówić ). Ta karta ma całkiem duże taktowanie na Shadery, a małe na rendering obrazu (Domyślnie: 600/1500). Gram na średnich jak dotąd rozdzielczościach i detalach. Podkręciłem za pomocą ASUS GPU tweak do 710/1200 I zwiększyły mi się klatki. Pytanie 1. Do czego są w takim razie u licha Shadery? 2. Warto?
Warto podkręcać Shadery?
Rozpoczęty przez
kiroma
, paź 15 2013 03:41
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 15 października 2013 - 04:24
W tym chipie można osobno podkręcać GPU i shadery.
Każda opcja daje wzrost wydajności w odpowiednich warunkach, dla tego wybiera się kompromis.
GPU i shadery są niejako spięte i przy podkręcaniu GPU, shadery też idą do góry.
To takie optimum i najlepiej się tego trzymać.
Pamięci też można podkręcać.
Każda opcja daje wzrost wydajności w odpowiednich warunkach, dla tego wybiera się kompromis.
GPU i shadery są niejako spięte i przy podkręcaniu GPU, shadery też idą do góry.
To takie optimum i najlepiej się tego trzymać.
Pamięci też można podkręcać.
Armored Warfare - kliknij na link, a wejdziesz na nowe forum o czołgach
http://www.forum.armoredwarfare.pl/
http://www.forum.armoredwarfare.pl/
#4
Napisano 15 października 2013 - 04:56
Jak nie są, jak są
Miliard razy podkręcałem G92.
Pamięci też muszą iść do góry.
Co do współpracy GPU-shader... można tę opcję odznaczyć lub zaznaczyć.
Miliard razy podkręcałem G92.
Pamięci też muszą iść do góry.
Co do współpracy GPU-shader... można tę opcję odznaczyć lub zaznaczyć.
Armored Warfare - kliknij na link, a wejdziesz na nowe forum o czołgach
http://www.forum.armoredwarfare.pl/
http://www.forum.armoredwarfare.pl/
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych