Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Aparat Nikon D5200


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Johny

Johny

    the race...

  • Użytkownik
  • 599 postów

Napisano 22 lipca 2013 - 03:07

Witajcie! Jestem zainteresowany kupnem aparatu Nikon D5200. Ten aparat został mi polecony. Generalnie ma on służyć do wszystkiego. Zarówno zdjęcia z rodzinką jak i "profesjonalne" sesje. Z racji tego, że chce posiadać porządny sprzęt zainteresowałem się tym modelem. Jestem geekiem i nie ukrywam nie znam się na aparatach tak jak na komputerach. Dlatego do was forumowicze kieruję następujące pytania, oraz proszę o jakieś opinie oraz krótkie recenzje.

Czytając jego opisy w internecie napotykam wiele "fachowych" stwierdzeń i zwyczajnie jako laik i niezorientowany w temacie nie jestem w stanie stwierdzić czy rozwiązania oraz parametry są przysłowiowo dobre.

Z tego co wiem.
*Sam aparat czyli wersję tak zwaną "Body" można kupić za około 2700zł.

*Interesuje mnie obiektyw o wymiarach 18-105 lub 18-200. Od razu zapytam. Który jest lepszy? Odradzano mi obiektyw 18-55.

*Na niektórych aukcjach można kupić aparat razem z obiektywem. Np. tutaj. http://allegro.pl/ni...3410331065.html

Co sądzicie o takim aparacie. Czy obiektyw jest dobry? 18-105 vs 18-200? Który wybrać?

MOBO:AsRock Pro3 CPU:i5 3570k RAM:LowProfile Corsair Venegance 1600 2x4GB GPU:gtx660ti phantom gainward ZASIŁKA:XFX 550w OS:Windows8
[align=center]

*Mój kanał na YouTube*[/align]

#2 Vienne

Vienne

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 22 lipca 2013 - 08:30

Witaj,