Porozmawiajmy o rowerach
#1
Napisano 13 maja 2013 - 10:45
#2
Napisano 13 maja 2013 - 11:28
#3
Napisano 13 maja 2013 - 12:43
jak się patrzę na zdjęcie to pisze na nim planet czy coś takiego, to ten niebieski chyba 14 letni staruszek
#5
Napisano 13 maja 2013 - 01:28
#7
Napisano 13 maja 2013 - 01:44
#9
Napisano 13 maja 2013 - 02:32
#11 Guest_marcin21164_*
Napisano 13 maja 2013 - 04:52
#12
Napisano 13 maja 2013 - 08:14
#17
Napisano 13 maja 2013 - 08:41
Dobra jak już mówić to mówić. Ja mam Krossa Level A8 z 2011 roku, obecnie stoi nieużywany + szosa z ZSRR z nieznanego mi okresu z ostrym kołem Dobre do ćwiczenia nóg.
Znudzony światem wyruszam w kosmos.
#18
Napisano 13 maja 2013 - 09:08
Ja mam Peugeot'a, starsza szosówka, na nowych kołach i nowa przerzutka wraz z trybami. Jutro opiszę dokładniej wszystko i wstawię zdjęcie. No i opisze jakie zmiany się szykują.
#21
Napisano 13 maja 2013 - 09:24
Za taki głupie posty nie wnoszące nic do rozmowy powinienem dać Ci warna.
NIE UDZIELAM PORAD IT NA PW!
"Gdy inni mówią o tobie źle, to nie odpłacaj złem, lecz raczej zastanów się nad tym, czy nie mogłeś sumienniej wykonywać swych obowiązków"
"Musisz w ten sposób ukształtować swoją duszę, by największy brutal nie odważył się zaczepić twojej osoby nawet wówczas, gdy najspokojniej sobie siedzisz".
"Wstyd jest jako blizna na drzewie, nie znika, lecz powiększa się z czasem" - Nitobe Inazō
#23
Napisano 13 maja 2013 - 10:00
Mysle nad zakupem hamulciw tarczowych hydraulicznych do mojego rowerka. Co o tym myslicie ? Mechaniczne w nim dobrze hamuja, ale na deszczu piszcza, hydrauliczne tez piszcza ?
A wgl jaki masz rower? Bo nie wiadomo czy warto wgl inwestować.
#25
Napisano 13 maja 2013 - 10:51
mati amory regulowane takimi przelacznikami na nadkole?
Zgadza się.
Nie lepiej kupić szosówkę jak jeździsz po asfalcie? O wiele lepiej się jeździ i szybciej.
Zgadzam się
Mati ten rowerek, który masz chyba jednak swoją klasą nie odzwierciedla kosztów Sam amor jaki tam siedzi to 300zł, do tego masz osprzęt wart hmm z 800zł i na tym bym zakończył wyliczanie rzeczy o większym znaczeniu.
Dobra jak już mówić to mówić. Ja mam Krossa Level A8 z 2011 roku, obecnie stoi nieużywany + szosa z ZSRR z nieznanego mi okresu z ostrym kołem Dobre do ćwiczenia nóg.
Ja go nie kupowałem, a dostałem Mam zamiar zmienić amorki i tak.
Nie znam się na kosmetykach i słabo gotuje
Ja właśnie przeciwnie
#26
Napisano 13 maja 2013 - 11:37
Jeszcze stara kaseta z powyłamywanymi niektórymi zębami i z mocno skróconym łańcuchem aby nie latał za mocno, gdyż naciągasz w tylnej przerzutce zdeczka niedomaga
Unibike everest rec czy jakoś tak. Kosztował mnie 1500zł. Nie jest to żaden wypas ale mnie w zupełności starcza i bardzo dobrze się na nim czuję
#27
Napisano 13 maja 2013 - 11:51
#28
Napisano 14 maja 2013 - 12:01
Staruszek :
A nowy :
Tylko coś mi ostatnio łańcuch przeskakuje
#30
Napisano 14 maja 2013 - 06:47
mati amory regulowane takimi przelacznikami na nadkole?
Zgadza się.Nie lepiej kupić szosówkę jak jeździsz po asfalcie? O wiele lepiej się jeździ i szybciej.
Zgadzam sięMati ten rowerek, który masz chyba jednak swoją klasą nie odzwierciedla kosztów Sam amor jaki tam siedzi to 300zł, do tego masz osprzęt wart hmm z 800zł i na tym bym zakończył wyliczanie rzeczy o większym znaczeniu.
Dobra jak już mówić to mówić. Ja mam Krossa Level A8 z 2011 roku, obecnie stoi nieużywany + szosa z ZSRR z nieznanego mi okresu z ostrym kołem Dobre do ćwiczenia nóg.
Ja go nie kupowałem, a dostałem Mam zamiar zmienić amorki i tak.Nie znam się na kosmetykach i słabo gotuje
Ja właśnie przeciwnie
Nie opłaca się zmieniać amora w takim rowerze jak twój Mati. To jest bodajże 100mm tylko więc i tak niczego porządnego się tam nie włoży. Jedynie co to możesz sprawić sobie lepszy jakościowo ale i tak jeśli tego nie zepsułeś to tego nie zrobisz w najbliższym czasie. U mnie by się złamał w pierwszym tygodniu jak bym go docisnął Na dobrą sprawę amory przednie zaczynają się od 1000zł w góre takie konkretniejsze.
#31
Napisano 14 maja 2013 - 09:13
Rower juz mam od okolo 10 lat i jeździ się bardzo dobrze, nie mam potrzeby wymiany go. Jedyne co bym chcial, ale tego nie zrobi to koła 28, zamiast 26
Najdłuższa trasa jaką nim zrobiłem to było 110km
#34
Napisano 14 maja 2013 - 11:35
Nie jest za ciężki ten rower tak czasem? Te rowery są ciężkie jak nie wiem, polecam przejechać się na rowerze bez tylnego amora.
Lekki to on nie jest zwłaszcza jak trzeba go wnieść na 1 piętro po przejechaniu większej ilości kilometrów . Miałem kiedyś Wigry 3 to dopiero było lekkie i szybkie . Co powiecie o rowerach z podwójnymi widelcami z przodu które sięgają prawie do kierownicy ??
#43
Napisano 14 maja 2013 - 07:20
#45
Napisano 14 maja 2013 - 07:30
Żeby nie było, właśnie dzisiaj jak z kumplem jeździłem po mieście.
http://app.strava.co...vities/54164710
#47
Napisano 14 maja 2013 - 07:43
Chodzi o szerokość opon, im szersza tym większe opory stawia.
#49
Napisano 14 maja 2013 - 07:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych