Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Aparat za 3000 zł!


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Johny

Johny

    the race...

  • Użytkownik
  • 599 postów

Napisano 16 marca 2013 - 02:15

Witam. Kompletnie nie znam się na aparatach. Potrzebuje najlepszego w tej cenie. :)

MOBO:AsRock Pro3 CPU:i5 3570k RAM:LowProfile Corsair Venegance 1600 2x4GB GPU:gtx660ti phantom gainward ZASIŁKA:XFX 550w OS:Windows8
[align=center]

*Mój kanał na YouTube*[/align]

#2 abi

abi

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 648 postów

Napisano 16 marca 2013 - 06:09

nie ma najlepszego - są do różnych zastosowań
co zamierzasz fotografować,
w jakich warunkach,
chcesz się bawić zaawansowaną obróbką i uczyć się jej
jakie ogniskowe - odległości cie interesują.
zamierzasz dokładać później kasę na szkła lampy itp

przykładowo przy canonie 60d + najtańszy kit 18-55 is zapłacisz już 3k.
otrzymasz na początek 1/10 tego co zaoferuje kompakt za połowę tej ceny jeśli nie chcesz wnikać w szczegóły a otrzymać przyzwoite zdjęcia z imprez czy innych wypadów.
jeśli chcesz to rozwijać, to zakup body to dopiero początek, kolejne szkła czy lampy przekraczać będą kwoty kilku tys zł

#3 Johny

Johny

    the race...

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 599 postów

Napisano 16 marca 2013 - 10:52

nie zamierzam dokładać nic później itd. potrzebuję mniej więcej nalepszego sprzętu w tej cenie do robienia zdjęć. generalnie bez specjalniego przeznaczenia. potrzebuję czasem zrobić zdjęcia rodzinie, z imprez, zdjęcia ala artystycznie (jakieś niebo, kwiatki, zwierzęta). Odlegóści... generalnie trudno mi powiedzieć. Podsumowując. Najlepszy aparat do wszystkiego po trochu. 3k to dużo pieniędzy i na 100% jest coś godnego uwagi.

MOBO:AsRock Pro3 CPU:i5 3570k RAM:LowProfile Corsair Venegance 1600 2x4GB GPU:gtx660ti phantom gainward ZASIŁKA:XFX 550w OS:Windows8
[align=center]

*Mój kanał na YouTube*[/align]

#4 Johny

Johny

    the race...

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 599 postów

Napisano 17 marca 2013 - 09:39