Witam, mam problem z połączeniem się przez VPN z firmą przez protokół PPTP dane tak jak powinny być. Czy ktoś może nakierować? Co zrobić?
VPN
#3
Posted 24 May 2019 - 07:04 PM
Sorki już wstawiam https://zapodaj.net/...f3c5fb.jpg.html
#4
Posted 24 May 2019 - 07:18 PM
Sprawdź na tym kompie ale innym necie jeśli problem występuje tylko na konkretnym necie to zmień MTU (powiedz najpierw jakie masz) możesz spróbować 1492 ustawić. Jeśli nie pomoże to dzwon do isp, u nas w sieci nieraz też jest problem i dajemy ludzikom publiki jeśli MTU nie pomaga
Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka
#5
Posted 24 May 2019 - 08:50 PM
Jaki operator internetu i jaki sposób podłączenia (static DHCP pppoe)? Masz publika czy nie?
Sprawdź na tym kompie ale innym necie jeśli problem występuje tylko na konkretnym necie to zmień MTU (powiedz najpierw jakie masz) możesz spróbować 1492 ustawić. Jeśli nie pomoże to dzwon do isp, u nas w sieci nieraz też jest problem i dajemy ludzikom publiki jeśli MTU nie pomaga
Wysłane z mojego Neffos Y5s przy użyciu Tapatalka
Operator PROMAX, połaczenie dhcp. Sprawdzałem na mobilnym z T-mobile ale to samo.
Reply to this topic
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users