Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

msi rtx2060 gaming z - jaką płytę

jaką płytę polecacie z intel

67 odpowiedzi w tym temacie

#51 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:17

na innych jest cały czas , a tu od początku po postawieniu tnie.. dlatego dramat....


Użytkownik czarek12 edytował ten post 01 lipiec 2019 - 10:20


#52 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:41

Według mnie płyta ma uszkodzona kartę sieciowa. No chyba że to problem z siecią u ciebie to daj znac czy na telefonach, tabletach też tak to chodzi.


#53 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:47

wszystko pozostałe działa ok. bez problemu...nieraz sama się załączy powrotnie .. jak nie to restart i działa


Użytkownik czarek12 edytował ten post 01 lipiec 2019 - 10:47


#54 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 11:10

to ja bym reklamował płytę


chyba że chcesz to sterowniki do karty sieciowej przeinstalować można .



#55 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 11:44

to ostatnia deska ratunku .... podpowiesz jak to zrobić dobrze ...



#56 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 11:49

nie wiem czego odemnie oczekujeszzgłaszasz do sklepu RMA , nadajesz płytę i czekasz ./..



#57 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 12:49

miałem na myśli jeszcze raz sterownik karty instalka ....



#58 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 12:58

normalnie odpal instalator to pewnie będzie do wyboru reinstalacja albo naprawa .



#59 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 02:27

z menedżera urządzeń też moge ...?



#60 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 02:45

nie wiem czy to dobry pomysł , ale w sumie w najgorszym razie czeka cię popropstu reinstalacja systemu windows więc śmiało :P



#61 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 04:21

co myślisz o tym , jak bym zastosował dodatkową kartę sieciowąw płytę przez pci,..., nie będzie konfliktu...teraz jest integra ...i ta ma problem


Użytkownik czarek12 edytował ten post 01 lipiec 2019 - 04:24


#62 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 05:05

załatwi problem no ale sory ... nie po to kupowałes nową płytę z gwarancją by się tak wygłupiać .



#63 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 08:55

płyta wysłana na reklamacje....



#64 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 09:02

No to niech to naprawiĄ


#65 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 23 lipiec 2019 - 01:37

No to mam problem , 09.07.19 oddałem do płytę do netpunktu (morele) z opisem że chcę wymiany płyty na wolą od wady fabrycznej. Płyta zakupiona 05.06.19.Płyta na dzień dzisiejszy leży w krakowie w morele i dostałem taką odpowiedź ....Drogi Kliencie, produkt oczekuję na wysyłkę do serwisu producenta. Niestety w związku z problemami logistycznymi wysyłka ta opóźniła się za co najmocniej przepraszamy. W tamtym tygodniu pisali tak .....Drogi Kliencie,najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety produkt oczekuję na numer zgłoszenia serwisowego.....aktualnie produkt oczekuje na nadanie numeru serwisowego przez producenta. Niezwłocznie po jego otrzymaniu zostanie on odesłany do serwisu.Dzwoniłem do firmy MSI , automat telefoniczny odsyła do sklepu... ..


No to mam problem , 09.07.19 oddałem do płytę do netpunktu (morele) z opisem że chcę wymiany płyty na wolą od wady fabrycznej. Płyta zakupiona 05.06.19.Płyta na dzień dzisiejszy leży w krakowie w morele i dostałem taką odpowiedź ....Drogi Kliencie, produkt oczekuję na wysyłkę do serwisu producenta. Niestety w związku z problemami logistycznymi wysyłka ta opóźniła się za co najmocniej przepraszamy. W tamtym tygodniu pisali tak .....Drogi Kliencie,najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety produkt oczekuję na numer zgłoszenia serwisowego.....aktualnie produkt oczekuje na nadanie numeru serwisowego przez producenta. Niezwłocznie po jego otrzymaniu zostanie on odesłany do serwisu.Dzwoniłem do firmy MSI , automat telefoniczny odsyła do sklepu... ..

dostałem info z morele - wymieniają płyte na nową



#66 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 23 lipiec 2019 - 01:47

Najwyższy czas bo wnioskuję z wpisy wyżej że chwilę to trwało.


#67 czarek12

czarek12

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 34 postów

Napisano 15 sierpień 2019 - 02:26

super ... wszystko po wymianie płyty śmiga ... aż miło , wielkie dzięki za pomoc i fachową poradę w dobrze komponentów . Wielkie dzięki !!! Pozdrawiam serdecznie !!!



#68 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 7579 postów

Napisano 15 sierpień 2019 - 06:27

to jaki sprzęt wkońcu udało się skompletować /? 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL