Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Drukarka do biura (1000zł)


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrMikswix

MrMikswix

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 06 luty 2019 - 06:14

Witajcie 

Poszukuje drukarki do biura aby miała nastepujące funkcje :

-Skaner

-kopiarka 

-połączenie WiFi ( potrzebuje podłączyć dwa komputery aby można było z nich drukować bez przepinania kabla)

-drukowanie dwustronne 

Mój budżet to max 1000 zł 

Znalazłem następujące propozycje 

https://www.x-kom.pl...i-mb472dnw.html

https://www.morele.n...25v-dni-697675/

https://www.sferis.p...g3q79a-p533962 

Dość ważny fakt , chciałbym żeby była w jasnym kolorze ( może to głupie ale będzie jaśniej w pokoju )



#2 Skairipa

Skairipa

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 66 postów

Napisano 11 luty 2019 - 06:30

To w takim razie to bardziej urządzenie wielofunkcyjne jak ma mieć skaner i kopiarkę :)

Ten HP ze sferis to bardzo dobre urządzenie, mam w biurze jedną. Wydruki bardzo wyraźne, skany również, po sieci działa elegancko, szybko, żadnych zwiech. Menu jest proste, intuicyjne. Minus to dość drogie tonery i zamienniki. OKI miałem inny model, również dawał radę, bardzo zbliżone jakościowo wydruki do HP.

Xeroxa nie znałem, po parametrach wygląda gorzej niż wyżej wymienione.



#3 bluesnake

bluesnake

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 14 luty 2019 - 07:38

Wysoki budżet jak na Twoje wymagania, wg zupełnie wystarczający będzie Brother DCPT510W. Druk dokładny, szybki, pracuje cicho. Co najważniejsze, bardzo tania w eksploatacji. Oczywiście posiada WiFi. gwarancja na 3 lata po zarejestrowaniu produktu na stronie Brother.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL