Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Problem z R9 270x


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Matheoo2311

Matheoo2311

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 29 września 2017 - 04:08

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc w sprawie mojej karty graficznej, a mianowicie kiedy zaktualizowałem windows'a 10 do najnowszej wersji podczas próby uruchomienia jakiejkolwiek gry, lub nawet przeglądania internetu wyskakiwał komunikat "Dostęp aplikacji do sprzętu graficznego został zablokowany". Więc spróbowałem zmienić sterowniki na starsze, ale problem nadal nie ustępował. W końcu zdecydowałem się do przywrócenia starszej kompilacji windows'a. Po przywróceniu starszej wersji windows nie wyrzucał komunikatów podczas przeglądania internetu, ale przy próbie włączenia jakiejkolwiek gry wywalał komunikat "Sterownik amd przestał działać ale odzyskał sprawność". Przed aktualizacją windows'a wymieniałem pastę na karcie i i termopady z pamięci się pourywały, nie wiem czy mogło to w jakimś stopniu wpłynąć na stabilność karty. Próby zmniejszenia taktowania rdzenia/pamięci, zmniejszenia zasilania kończyły się fiaskiem. 

 

PS. Moja karta to r9 270x Gigabyte Windoforce.


Użytkownik Matheoo2311 edytował ten post 29 września 2017 - 04:08


#2 akakak123

akakak123

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 426 postów

Napisano 03 października 2017 - 11:23

@Matheoo2311

Przed zmianą windowsa usuń wszystkie sterowniki do karty graficznej . Po zainstalowaniu nowego windowsa , pobierz najnowsze sterowniki i pamiętaj by wybrać windows 10 i powinno być ok :) 

Bo pewnie tego nie zrobiłeś i sterowniki nie działały poprawnie bo były pod starszego windowsa :) 

 

Najpierw pobierasz program : Driver Sweeper i usuwasz sterowniki AMD i Nvidi bo czasem od razu są oba 

Następnie czyścisz logi tym : CCleaneri usuwasz też AMD i nvidi bo jak mówiłem możliwe że gdzieś się coś tam od nvidi znajdzie :) 

 

Potem przeinstalowujesz windowsa i powinno być wszystko ok 


CPU:   Ryzen7 3700x 4.2 GhZ   

SSD: HyperX FURY 120GB / Crucial MX500 500GB

Cooler: Fractal Design Celsius S36    

MOBO: AsRock X470 Fatal1ty Gaming K4    

PSU: Corsair RMx 850W Series

RAM:  G.SKILL 2x8gb Trident Z RGB

CASE:  Phanteks Enthoo Evolv X RGB

GPU: RTX 2070 Super FE


#3 Matheoo2311

Matheoo2311

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 03 października 2017 - 02:44

No niestety nie pomogło, chyba będę zmuszony wymienić kartę.



#4 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 8 398 postów

Napisano 13 października 2017 - 09:52

Przeinstalować windowsa i jest szansa że pomoże ;)

jlzqhakr0o4c.jpg


#5 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 13 października 2017 - 09:34

Matheoo2311

 

Co to za 270x ?



#6 januszewicz

januszewicz

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 106 postów

Napisano 14 listopada 2017 - 07:08

Karta kupiona używana czy nowa? Jeśli używana to się nie dziwię. Te karty zazwyczaj są sprzedawane na drugim rynku ze względu na jakiś problem. Niektóre karty graficzne ogólnie mają problem z akceptacją W10. I poki W10 nie zostanie naprawiony - nie ma co liczyć na cud.


Użytkownik januszewicz edytował ten post 14 listopada 2017 - 07:10




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL