Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Wady pikselowe


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 cerber

cerber

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 10:39

Mam takie pytanie: jak można sprawdzić złe piksele i subpiksele? I co w przypadku jeśli się je wykryje? Czy gwarancje obejmują wady pikselowe?



#2 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 8 398 postów

Napisano 29 sierpnia 2017 - 10:55

@cerber prosto - jak będzie coś nie tak to będziesz mieć czarną / kolorową malutką plamkę ...

Co do gwarancji to trzeba poczytać - u philipsa był zapis że musi być kilka bad pixeli blisko siebie by uznali .


jlzqhakr0o4c.jpg


#3 ameba

ameba

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 27 września 2017 - 09:06

Dokładnie tak jak mówi Vev. Po prostu to zauważysz - taką kropkę, plamkę. A jeśli chodzi o gwarancje to nie orientuję się jak jest wszędzie, w każdym razie kiedy jakiś czas temu kupowałem monitor to iiyama-sklep dawał automatycznie gwarancję na bax pixele (na 30 dni). Na szczęście nie musiałem z niej korzystać, bo z monitorem było wszystko w porządku. Ale przed zakupem warto sprawdzić czy jakieś zabezpieczenie pod tym kątem istnieje, dla mnie to akurat ważne.



#4 _VeV_

_VeV_

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 8 398 postów

Napisano 27 września 2017 - 12:07

iyama oferuje możliwość zwrotu do 30 dni w wypadku bad pixeli ale trzeba doczytać co obejmuje itd .


jlzqhakr0o4c.jpg




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL