Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zakup karty dźwiękowej


26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Czuprak

Czuprak

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 183 postów

Napisano 04 lipca 2017 - 07:07

Zastanawiam się nad kupnem karty dźwiękowej. Zawsze używałem takich zintegrowanych z płytą główną, więc nie znam się na tym kompletnie. Czy faktycznie jest jakaś znacząca różnica? Jeżeli tak, to ile kosztuje taka żeby poczuć tą różnice i jakie karty są dobre? 

 

Korzystam z słuchawek HyperX Cloud, a moja płyta główna to MSI Z97 Gaming 3.



#2 Chinczyk25

Chinczyk25

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 70 postów

Napisano 05 lipca 2017 - 01:25

z tą płytą główną i tymi słuchwkami nie musisz kupować karty dzwiękowej :P

 

jeśli naprawdę chcesz kupić to obczaj

A4Tech Bloody G480

 

Tutaj masz test jej 

Spoiler

 

 

a Tutaj Test tanich kart dziewkowych

 

Spoiler


FG42 (05 lipca 2017 - 06:29 ):
Wstawiłem filmiki w spoiler.

Użytkownik FG42 edytował ten post 05 lipca 2017 - 06:29

CPU: i7 7700 3.6GHz

 

Mobo: Gigabyte H110M-S2V 2133Mhz

 

RAMGoodRam DDR4 16gb (2x8) 2133 CL15

 

GPU: AMD Radeon r9 380 Nitro OC 4gb

 

PSU: Huntkey 700w

 

CASE : SPC Gladius M20 Pure Black

 

HDD : Toshiba P300 1tb


#3 Czuprak

Czuprak

    Forumowicz

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 183 postów

Napisano 05 lipca 2017 - 12:46

Czyli z kartą dźwiękową nie będzie ogromnej różnicy?



#4 Chinczyk25

Chinczyk25

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 70 postów

Napisano 08 lipca 2017 - 10:03

@Czuprak

Raczej nie :)

jedynie tak jak pisałem wyżej jeśli chcesz to bierz tego bloodiego, naprawdę poprawia dziwek po za tym daje duzo mozliwosci typu dodatkowe wyjscia usb


CPU: i7 7700 3.6GHz

 

Mobo: Gigabyte H110M-S2V 2133Mhz

 

RAMGoodRam DDR4 16gb (2x8) 2133 CL15

 

GPU: AMD Radeon r9 380 Nitro OC 4gb

 

PSU: Huntkey 700w

 

CASE : SPC Gladius M20 Pure Black

 

HDD : Toshiba P300 1tb


#5 whapple

whapple

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 684 postów