Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zerwanie plomby gwarancyjnej


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 04:24

Otóż miałem taki nie fart że śrubka wpadła mi pod chłodzenie karty graficznej i z żadnej strony nie miałem dostępu żeby ją wyjąć więc rozkręciłem kartę przy tym zerwałem plombe ze śrubki mocującej chłodzenie. Wyjąłem tam tą śrubkę co mi tam wpadła założyłem nowe termo pady nałożyłem pastę termo przewodzącą i skręciłem, karta działa normalnie. I teraz mam pytanie jak by coś się stało nie z mojej winy to czy mogę ja odesłać na gwarancje ?

 



#2 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 04:26

Jak zerwales to gw już nie masz

#3 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 04:30

No to co miałem zrobić włączyć kompa z śrubką pomiędzy pcb a chłodzeniem to by mogło zrobić zwarcie i by na pewno gwarancji nie uznali xD


Użytkownik Khanu edytował ten post 25 czerwca 2017 - 04:31


#4 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 05:25

Pytales o gw a nie co miałeś zrobić .....
Plombe papierowa pewnie dałoby się zdjąć bez sladu

#5 maras52

maras52

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 134 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 05:27

Jeden: serwis na to " a co nas to obchodzi, plomby nie ma. NARA". Druga sprawa niewłaściwe obchodzenie się ze sprzętem elektronicznym, trzecia jak jakoś wpadła to musi wypaść...

 

Na gwarancje odesłać możesz nikt nie broni tylko otrzymasz adnotacje o anulowaniu gwarancji i (tu zalezne od firmy) do zapłaty koszty transportu.


Zdravim =MRS=
CPU - AMD Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz | Cooler - Fractal Design Kelvin S36  |  GPU - Club3D Radeon R9 270x 2GB  | RAM - 2x 8GB GoodRam IrDM 2400MHz

MoBo - MSI X370 Gaming Pro Carbon | PSU - Chieftec 560W | Case - SPC RG4 Pure Black TG | SSD - Samsung 850 Evo 250GB | K&M - MC Volcano Hammer Brown + Logitech G600 | Sound - Logitech X-540


#6 bl4d3pl

bl4d3pl

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 387 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 07:24

Niestety, ale w ten sposób straciłeś gwarancję.



#7 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 54 postów

Napisano 25 czerwca 2017 - 10:31

No dobra mam nadzieje że przez następne 2 miesiące się nic nie stanie z kartą aż ją sprzedam.



#8 Exos

Exos

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 29 czerwca 2017 - 07:36

W takim wypadku najlepiej od razu wysyłać do serwisu. Za to płacisz.



#9 Ren

Ren

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 301 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 02:12

W razie awarii odsyłasz do serwisu. Albo nic nie piszesz o plombie albo dajesz informację dlaczego jej nie ma. I to już tylko i wyłącznie sprawa serwisu czy uzna czy nie. Często jeśli widzą, że uszkodzenie nie jest z winy użytkownika uznają nawet bez plomby. 

 

Jeśli nie uznają, w skrajnych przypadkach jeśli wysyłałeś przez sklep możesz zapłacić koszty przesyłki. Serwisy za przesyłki płacą na zasadzie abonamentu więc jedna paczką w ta czy w tamtą nie robi im różnicy.



#10 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 03:18

Po to daja plombe aby była .Nikt kto nalepia plombe na grafe jej nie przyjmie na serwis np msi czy gigabyte inaczej bezsensowne było by jej nalepianie



#11 Ren

Ren

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 301 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 05:03

Producenci rzadko naklejają plomby, ja w Asusie nie ma. Często plomba jest naklejana przez sklep sprzedający. 


Użytkownik Ren edytował ten post 02 lipca 2017 - 05:05


#12 marek7536

marek7536

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 357 postów

Napisano 02 lipca 2017 - 09:08

U mnie przy Gigabyte nie ma plomb na śrubach od chłodzenia .


CPU: i5 4690k 4,5GHZ Bq Dark Rock 2
GPU: Zotac Gtx 1070Ti Mini 8GB
RAM: Kingston HyperX 16GB 2400 Cl11
MOBO: Msi Z97 G 43
SSD: Samsung 860 Evo 500GB
HDD: Samsung F3 hd103sj 1TB
PSU: Evga G2 550W
CASE:Gelid DarkForce
Mobile: SGS 9+ 64Gb
Laptop:Lenovo 100-15ibd



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL