Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zerwanie plomby gwarancyjnej


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 04:24

Otóż miałem taki nie fart że śrubka wpadła mi pod chłodzenie karty graficznej i z żadnej strony nie miałem dostępu żeby ją wyjąć więc rozkręciłem kartę przy tym zerwałem plombe ze śrubki mocującej chłodzenie. Wyjąłem tam tą śrubkę co mi tam wpadła założyłem nowe termo pady nałożyłem pastę termo przewodzącą i skręciłem, karta działa normalnie. I teraz mam pytanie jak by coś się stało nie z mojej winy to czy mogę ja odesłać na gwarancje ?

 



#2 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4186 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 04:26

Jak zerwales to gw już nie masz

 I7 6700K @4.4GHZ /MSI Z270 SLI PLUS /GeForce® GTX 1070 Xtreme Gaming  2050/8700 MHZ

16GB RAM   DDR4  2133MHZ @CL 11 / Crucial MX300 525  GB / Crucial MX200 500 GB  / WD  2TB  / WD 500GB

Chieftec 650W /Fractal ARC R2  /aim SC808 /Microlab Solo7c/ Beyerdynamic DT 990 Pro /ISK-580/ Qpad MK-90 / Dream Machines DM1 Pro / BenQ 27" LED GW2760HS Flicker-free


#3 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 04:30

No to co miałem zrobić włączyć kompa z śrubką pomiędzy pcb a chłodzeniem to by mogło zrobić zwarcie i by na pewno gwarancji nie uznali xD


Użytkownik Khanu edytował ten post 25 czerwiec 2017 - 04:31


#4 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4186 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 05:25

Pytales o gw a nie co miałeś zrobić .....
Plombe papierowa pewnie dałoby się zdjąć bez sladu

 I7 6700K @4.4GHZ /MSI Z270 SLI PLUS /GeForce® GTX 1070 Xtreme Gaming  2050/8700 MHZ

16GB RAM   DDR4  2133MHZ @CL 11 / Crucial MX300 525  GB / Crucial MX200 500 GB  / WD  2TB  / WD 500GB

Chieftec 650W /Fractal ARC R2  /aim SC808 /Microlab Solo7c/ Beyerdynamic DT 990 Pro /ISK-580/ Qpad MK-90 / Dream Machines DM1 Pro / BenQ 27" LED GW2760HS Flicker-free


#5 maras52

maras52

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 129 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 05:27

Jeden: serwis na to " a co nas to obchodzi, plomby nie ma. NARA". Druga sprawa niewłaściwe obchodzenie się ze sprzętem elektronicznym, trzecia jak jakoś wpadła to musi wypaść...

 

Na gwarancje odesłać możesz nikt nie broni tylko otrzymasz adnotacje o anulowaniu gwarancji i (tu zalezne od firmy) do zapłaty koszty transportu.


Zdravim =MRS=
CPU - Intel Pentium G4400 3.3GHz | GPU - Club3D Radeon R9 270x 2048MB RoyalQueen | RAM - 8192MB GoodRam IrDM 2400MHz | MoBo - MSI Z270 Gaming M3
PSU - Chieftec 560W | Case - MT Windfury | SSD - Samsung 850 Evo 250GB | K&M - Logitech MX5000 + Logitech G600

 

CPU - Intel Xeon E5440 2.8 @ 3.4GHz | GPU - Gigabyte Radeon X1550 | RAM - 2048MB Corsair XMS2 + 3x1024MB GoodRam | MoBo - Gigabyte GA-EP35-DS3

PSU - Tagan 500W | Case - ??? | HDD - Samsung SP 80GB | K&M - ??? + A4Tech Bloody A9


#6 bl4d3pl

bl4d3pl

    PC MASTER RACE

  • Użytkownik
  • 1382 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 07:24

Niestety, ale w ten sposób straciłeś gwarancję.



#7 Khanu

Khanu

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 48 postów

Napisano 25 czerwiec 2017 - 10:31

No dobra mam nadzieje że przez następne 2 miesiące się nic nie stanie z kartą aż ją sprzedam.



#8 Exos

Exos

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 29 czerwiec 2017 - 07:36

W takim wypadku najlepiej od razu wysyłać do serwisu. Za to płacisz.



#9 Ren

Ren

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 02:12

W razie awarii odsyłasz do serwisu. Albo nic nie piszesz o plombie albo dajesz informację dlaczego jej nie ma. I to już tylko i wyłącznie sprawa serwisu czy uzna czy nie. Często jeśli widzą, że uszkodzenie nie jest z winy użytkownika uznają nawet bez plomby. 

 

Jeśli nie uznają, w skrajnych przypadkach jeśli wysyłałeś przez sklep możesz zapłacić koszty przesyłki. Serwisy za przesyłki płacą na zasadzie abonamentu więc jedna paczką w ta czy w tamtą nie robi im różnicy.



#10 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4186 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 03:18

Po to daja plombe aby była .Nikt kto nalepia plombe na grafe jej nie przyjmie na serwis np msi czy gigabyte inaczej bezsensowne było by jej nalepianie


 I7 6700K @4.4GHZ /MSI Z270 SLI PLUS /GeForce® GTX 1070 Xtreme Gaming  2050/8700 MHZ

16GB RAM   DDR4  2133MHZ @CL 11 / Crucial MX300 525  GB / Crucial MX200 500 GB  / WD  2TB  / WD 500GB

Chieftec 650W /Fractal ARC R2  /aim SC808 /Microlab Solo7c/ Beyerdynamic DT 990 Pro /ISK-580/ Qpad MK-90 / Dream Machines DM1 Pro / BenQ 27" LED GW2760HS Flicker-free


#11 Ren

Ren

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 187 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 05:03

Producenci rzadko naklejają plomby, ja w Asusie nie ma. Często plomba jest naklejana przez sklep sprzedający. 


Użytkownik Ren edytował ten post 02 lipiec 2017 - 05:05


#12 marek7536

marek7536

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 325 postów

Napisano 02 lipiec 2017 - 09:08

U mnie przy Gigabyte nie ma plomb na śrubach od chłodzenia .


CPU: i5 4690k 4,5GHZ Bq Dark Rock 2
GPU: Gigabyte Gtx 960 4GB
RAM: Kingston HyperX 16GB 2400 Cl11
MOBO: Msi Z97 G 43
SSD: Goodram IridiumPro 240GB
HDD: Samsung F3 hd103sj 1TB
PSU: Evga G2 550W
CASE:Gelid DarkForce



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL