Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Pytanie Problem z ilością połączeń TCP.

TCP Cyfrowy Polsat Brak połączenia z internetem

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Czerwona

Czerwona

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 05 kwiecień 2017 - 01:43

Witam serdecznie, 
od około roku posiadam umowę na internet LTE w Cyfrowym Polsacie. Transfer internetu jest jak najbardziej w porządku, nie ma problemu z zasięgiem.   

Prowadzę interes, który wymaga ode mnie uruchomienia jednocześnie wielu osobnych okien w przeglądarce Chrome. W każdym oknie jest kilka kart, a w każdej karcie chodzą moje autorskie skrypty w języku JavaScript. Skrypty przetwarzają i wyszukują informacje na stronach internetowych. Muszę odpalić takich skryptów jeszcze więcej niż mam w tej chwili, ale jak tylko odpale ich o kilka % więcej niż mam w tej chwili, internet natychmiast się "zapycha" i przestaje chodzić nie tylko na tym komputerze, ale także na wszystkich urządzeniach podłączonych do tego routera. Sprawdziłam monitor zasobów wbudowany w system Windows. Transfer generowany przez moje skrypty jest bardzo niski, koło połowy megabita na sekundę. Obciążenie dysku koło połowy megabajta - to dysk SSD, więc to jakiś % jego możliwości. Pamięć RAM jest wykorzystywana w 50%, profesor około 20%. Jedyny problem to połączenia TCP. Kiedy skrypty spokojnie sobie pracują w tle, na wykresie połączeń TCP jet 250 na 500. Jeśli ręcznie przeładuje strony internetowe lub dodam jeszcze kilka skrótów, połączenia skaczą do blisko pięciuset i internet zaczyna chodzić niestabilne. Jak tylko ilość połączeń dojdzie do pięciuset, internet jakby się "zapycha", obciążenie sieci w megabitach rośnie do około dwóch-trzech megabitów, wszystkie okna przeglądarki pokazują, że brak jest połączenia z internetem. To samo występuje równolegle na wszystkich urządzeniach podłączonych do tego routera. 

Mój router to "huawei b315s-22". Jest to router z wbudowanym modemem LTE. Nie mam możliwości sprawdzenia tego komputera pod innym routerem i internetem, ale sprawdzałam inne komputery pod tym routerem. Bez względu na to który komputer podłączyłam, każdy na innej płycie głównej z innymi kartami sieciowymi, występował dokładnie ten sam problem. 

Dodatkowe informacje
Dioda przy gnieździe do kabla sieciowego świeci się kolorem pomarańczowym, a nie zielonym, nawet jeśli internet w komputerze działa stabilnie. Jak wyłącze wszystkie skrypty to się świeci na zielono. 

Sądzicie, że wymiana routera pomoże, jeśli zostawię tą samą kartę od tego samego operatora? Jeśli tak, to w jaki sposób sprawdzić ile połączeń TCP jest w stanie obsłużyć dany router? Dzwoniłam na infolinię do kilku producentów, nie są w stanie podać mi tej iformacji. Ludzie, którzy tam pracują wyraźnie znają się tylko na problemach dotyczących przeciętnego użytkownika. 

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź!



#2 valocho

valocho

    Entuzjasta

  • Użytkownik
  • 247 postów

Napisano 05 kwiecień 2017 - 05:04

Ruter do wymiany na coś profesjonalnego, nie wiem czy gdziekolwiek kupisz taki sprzęt na LTE. Również mogą to być ograniczania samej sieci LTE per client.


Teraz jak wróciłem z pracy, przemyślałem sprawę i pewnie DDoSujesz sam swój ruter = słaby ruter do wymiany, taką ilość połączeń powinien obsługiwać już jakiś ruter któremu bliżej do peceta. 


| Filmowanie, animacje, efekty specjalne i inne takie. | AAE CS5, PS CS5, AU CS5.5, SV Pro 12, C4D Studio R12, Blackmagic Fusion 7.5 | 550D (BMPCC niedługo), obiektywy, lampy, filtry, rig, blendy i inne takie |




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL