Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Gwarancja dotycząca Ss Rivial 100


Najlepsza odpowiedź bl4d3pl , 19 marca 2017 - 12:54

Jak nie ma śladów po rozkręceniu to raczej możesz oddać co innego jak są ślady na śrubach ew. odchodzące ślizgacze bo trzeba je pewnie odkleić przed rozkręceniem.

Przejdź do postu


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kuwen

Kuwen

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 19 marca 2017 - 09:35

Witam,
nie dawno kupiłem myszkę z tytułu a po nie całym miesiącu zepsuł się lewy przycisk. Myszka została zakupiona na Morele.net
Mam na nią gwarancję na 2 lata, ale nie wiem czy ona dotyczy gdy rozkręciłem myszkę aby zobaczyć co się stało i w tym problem czy mogę ją od dać na gwarancje?

#2 bl4d3pl

bl4d3pl

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 387 postów

Napisano 19 marca 2017 - 12:54   Najlepsza odpowiedź

Jak nie ma śladów po rozkręceniu to raczej możesz oddać co innego jak są ślady na śrubach ew. odchodzące ślizgacze bo trzeba je pewnie odkleić przed rozkręceniem.



#3 Kuwen

Kuwen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 19 marca 2017 - 01:57

Po śrubkach tego nie widać ale po ślizgaczach 

http://imgur.com/a/iV6jH





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL