Jump to content

  •         

Photo

Gwarancja dotycząca Ss Rivial 100


Best Answer bl4d3pl , 19 March 2017 - 12:54 PM

Jak nie ma śladów po rozkręceniu to raczej możesz oddać co innego jak są ślady na śrubach ew. odchodzące ślizgacze bo trzeba je pewnie odkleić przed rozkręceniem.

Go to the full post


2 replies to this topic

#1 Kuwen

Kuwen

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 19 March 2017 - 09:35 AM

Witam,
nie dawno kupiłem myszkę z tytułu a po nie całym miesiącu zepsuł się lewy przycisk. Myszka została zakupiona na Morele.net
Mam na nią gwarancję na 2 lata, ale nie wiem czy ona dotyczy gdy rozkręciłem myszkę aby zobaczyć co się stało i w tym problem czy mogę ją od dać na gwarancje?

#2 bl4d3pl

bl4d3pl

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1387 posts

Posted 19 March 2017 - 12:54 PM   Best Answer

Jak nie ma śladów po rozkręceniu to raczej możesz oddać co innego jak są ślady na śrubach ew. odchodzące ślizgacze bo trzeba je pewnie odkleić przed rozkręceniem.



#3 Kuwen

Kuwen

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 19 March 2017 - 01:57 PM

Po śrubkach tego nie widać ale po ślizgaczach 

http://imgur.com/a/iV6jH





Reply to this topic



  


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

  Copyright power by: ITPC.NET.PL