Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Chłodzenie grandis 2, uszkodzona przejściówka w zestawie


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 John_random

John_random

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 13 marzec 2017 - 04:14

Zamówiłem chłodzenie grandis 2, w komplecie otrzymałem rozgałęźnik do CPU FAN aby móc podłączyć 2 wentylatory do jednego portu (4 pin) na płycie głównej. Rozgałęźnik był uszkodzony, w jednej z końcówek brakowało jednego pinu. Co mogę z tym zrobić?



#2 SilentiumPC

SilentiumPC

    Dużo pisze

  • Przedstawiciel Firmy
  • 719 postów

Napisano 14 marzec 2017 - 09:20

Witaj John_random :)

Ten rozgałęziacz nie jest uszkodzony, to celowa konstrukcja :) Wentylatory dołączane do chłodzenia Grandis 2 nie mają tych samych obrotów a co za tym idzie nie można było zastosować klasycznego rozgałęziacza 2x 4 pin PWM.



#3 John_random

John_random

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 15 marzec 2017 - 05:25

Witaj John_random :)

Ten rozgałęziacz nie jest uszkodzony, to celowa konstrukcja :) Wentylatory dołączane do chłodzenia Grandis 2 nie mają tych samych obrotów a co za tym idzie nie można było zastosować klasycznego rozgałęziacza 2x 4 pin PWM.

z rozgałęziaczem w zestawie po podłączeniu żaden nie działał, kupiłem rozgałęziacz 2x 4 pin PWN i działa. Czy teraz dobrze mi działa, czy na przykład teraz mam wyższe obroty?



#4 John_random

John_random

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 15 marzec 2017 - 05:25

temperatury*



#5 SilentiumPC

SilentiumPC

    Dużo pisze

  • Przedstawiciel Firmy
  • 719 postów

Napisano 16 marzec 2017 - 09:18

Niestety ale nie ręczymy za to jak wentylatory pracują z innym rozgałęziaczem niż nasz dedykowany. W razie potrzeby odezwij się proszę do naszego supportu: support@silentiumpc.com :)



#6 John_random

John_random

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 17 marzec 2017 - 07:20

dlaczego rozgałęziacz nie działał jak go podłączyłem?



#7 SilentiumPC

SilentiumPC

    Dużo pisze

  • Przedstawiciel Firmy
  • 719 postów

Napisano 20 marzec 2017 - 09:20

Trudno to niestety ustalić bez naszej weryfikacji. W razie potrzeby skontaktuj się proszę z naszym supportem: support@silentiumpc.com :)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL