Jump to content

  •         

Photo

Podkręcanie procesora i7 na H87

i7 4770k H87 Asus OC Overclocking

  • This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 Xapixowy

Xapixowy

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 1 posts

Posted 01 March 2017 - 10:30 PM

Witam, ostatnio zainteresowałem się tematem OC procesora, ale jestem w tych sprawach laikiem, dlatego wolę napisać osobny post, żeby niczego nie spratolić...

Zacznijmy od tego, że wypiszę moją specyfikację:

 

Procesor'Intel Core i7 4770K'
Karta graficzna'EVGA GeForce GTX 680 SC'
RAM4x 'Geil DDR3 4 GB 1600MHz EVO LEGGERA CL9'
Płyta Główna'ASUS H87-Pro - Intel H87 - Socket 1150'
Dyski1. 'WD Blue 1TB, 64MB, 7200rpm' 2. 'SILICON POWER Silicon Power SSD V60 120GB 2.5" R' 3. '
Toshiba MK5075GSX 500GB, 8MB, 5400rpm'
Zasilacz'LC-POWER MG 650W ATX 140mm aPFC mod. 80+B'
Obudowa'COOLER MASTER Elite 355u ATX Midi'

 

Nie jestem pewien czy OC tego procesora na tej płycie głównej będzie możliwe. Słyszałem, że na chipsecie H87 nie możliwe jest podkręcanie, ale znalazłem na internecie wiadomość, że 1/2 lata temu Asus dla tej płyty wypuścił bios, który to umożliwia. Od razu napomknę, że bios jest już zupdatowany, ale nie widzę żadnej różnicy. Komputer składałem ok. 5 lat temu, części nie były dobierane całkowicie przeze mnie i niestety dlatego taka płyta. Chciałbym bowiem, aby ktoś odpowiedział mi na 2 pytania:

 

1. Czy OC tego procesora na tej płycie głównej i przy tym zasilaczu jest możliwe?

2. Jeśli jest możliwe, to w jaki sposób się za to zabrać?

 

Z góry dziękuję za jakąkolwiek odpowiedź :)

 

 



#2 DarkRaven666

DarkRaven666

    Smutny Czołgista

  • Użytkownik
  • 477 posts

Posted 02 March 2017 - 08:07 AM