Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Problem z pingiem/ przerywanie połączenia


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 MisiekPL

MisiekPL

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisano 13 luty 2017 - 07:09

Witam
Od jakiś 5-6 lat jestem w posiadaniu modemu TP-Link TD-W8970. Wcześniej nie miewałem z nim problemów aż do teraz. Podczas korzystania z przeglądarki niektóre strony nie chcą się wczytywać bądź zajmuje im to wieczność. Przeglądanie serwisu YT wieczorami zmusza mnie do oglądania filmów w jakości 240p-480p :(. Kolejną rzeczą jaką zauważyłem to podczas uruchamiania jakieś platformy typu origin czy steam i włączeniu gry w trybie multiplayer to komunikaty Packet Loss (przedstawia 4 kwadraciki podświetlone na żółto a czasami na czerwono), High Latency (również w kolorach zółto-czerwonych), a nawet Latency Variation (tak samo jak i wcześniej). Nie wiem co jest problemem mojego połączenia w tym przypadku. Może źle skonfigurowana sieć ? Dodam że moim dostawcą jest orange (20mb), modem podłączony jest za pomocą kabla telefonicznego (adsl), tak samo mój komputer połączony jest z modemem za pomocą kabla. Karta sieciowa standardowa.
Proszę o pomoc, co w takim przypadku mogę zrobić ? Co należało by ewentualnie zmienić ? Gdzie mogę to zrobić oraz jak mogę to sprawdzi ?
Pozdrawiam
 



#2 yerba

yerba

    Yerba Mate

  • Użytkownik
  • 1329 postów

Napisano 13 luty 2017 - 07:19

A jaki dostawca internetu?


CPU: i5 6600k @4.5Ghz (Cache 4.2) 1.32V
Cooler: Fortis 3 v2
Mobo: Asrock Z170 Gaming K4
RAM: Corsair Vengeance LPX 2x8gb 3000mhz
GPU: Msi GTX 980Ti Gaming 6G
PSU: SPC SUPREMO M2 550W
SSD: Crucial MX300 275GB
CASE: SPC Aquarius M60W



 


#3 meesha

meesha

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 215 postów

Napisano 13 luty 2017 - 07:58

Na szybko w warunkach domowych zmień parametr MTU (maximum transmission unit) na coś w okolicach 1300. Jeżeli nie pomoże, dzwoń na Orange i przedstaw problem.



#4 MisiekPL

MisiekPL

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisano 13 luty 2017 - 08:01

 moim dostawcą jest orange (20mb)
 

meesha a gdzie mogę to zrobić ?



#5 meesha

meesha

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 215 postów

Napisano 13 luty 2017 - 10:22

WAN Settings - WAN Service Setup - Advance - MTU (bytes)

 

tyle przynajmniej mówi manual zassany ze strony TPLink



#6 MisiekPL

MisiekPL

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 84 postów

Napisano 14 luty 2017 - 12:46

Przestawiłem tak jak wspomniałeś. Widać różnicę lecz czasem pojawiają się jakieś braki w połączeniu, ale już o wiele rzadziej.



#7 meesha

meesha

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 215 postów

Napisano 14 luty 2017 - 01:07

Sprobuj nizszych wartosci - 1200, 1100, az ustabilizujesz. Ale to nie jest normalne - zadzwon do Orange tak czy siak i zgłoś problem z usługą.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL