Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Problem z MSI R9 270x HAWK (stuttering???)


11 odpowiedzi w tym temacie

#1 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:02

Mam problem z skokami kamery w grach nawet gdy jest 60+ FPS.  Mianowicie gdy skręcam w lewo albo prawo góra czy dol to kamera dziwnie przeskakuje. Z tego co się orientuję jest to stuttering.  Mam zainstalowane najnowsze sterowniki do wszystkiego, próbowałem z inna myszka i starszymi sterownikami... też nie pomogło. Włączając Vsync w niektórych tytułach trochę mniej  to widać. Parę miesięcy temu zmieniłem płytę główną, procesor, i RAM. Bios jest w najnowszej wersji. Próbowałem formata ale nic nie dal. Zmieniałem kabel od monitora też nie pomogło. Temperatury są w porządku.

 

Specyfikaca:
i5 6600k
msi krait gaming x3
msi R9 270x HAWK
2x4 GB 2400MHz CL14
corsair CX600M
seagate barracuda 1Tb 7200 RPM
Windows 10


#2 MiK

MiK

    Ostatni konsolowiec forum.

  • Moderator
  • 1 492 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:04

W jakich grach? 



#3 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:08

W jakich grach? 

Battlefield 4 i 3 ,Crisis 2 , Assasin creed (wszystkie części), Far Cry 3 blood dragon , Rainbow six siege 



#4 MiK

MiK

    Ostatni konsolowiec forum.

  • Moderator
  • 1 492 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:16

A na karcie zintegrowanej jak działa? 



#5 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:22

A na karcie zintegrowanej jak działa? 

Jeszcze nie sprawdzałem. W jaki sposób mogę ją włączyć? Czy wystarczy, że podłącze kabel DVI pod płytę główną ?



#6 MiK

MiK

    Ostatni konsolowiec forum.

  • Moderator
  • 1 492 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:27

Generalnie doszły mnie słuchy, że 270 lubią się sypać. W mojej trochę pomogła aktualizacja biosu. 

 

A żeby przejść na integrę to najłatwiej wyjąć grafikę z kompa i przełożyć kabel. Oczywiście wcześniej usuń sterowniki AMD. 

 

Masz na płycie kompatybilne złącze z monitorem? 


Użytkownik MiK edytował ten post 07 lutego 2017 - 05:28


#7 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 05:34

Generalnie doszły mnie słuchy, że 270 lubią się sypać. W mojej trochę pomogła aktualizacja biosu. 

 

A żeby przejść na integrę to najłatwiej wyjąć grafikę z kompa i przełożyć kabel. Oczywiście wcześniej usuń sterowniki AMD. 

 

Masz na płycie kompatybilne złącze z monitorem? 

Tak mam ;) jeszcze dodam ze 2 moich znajomych ,którzy posiadają R9 390 i HD 7850 mają ten sam problem 



#8 mandalor

mandalor

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 944 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 06:16


A żeby przejść na integrę to najłatwiej wyjąć grafikę z kompa i przełożyć kabel. Oczywiście wcześniej usuń sterowniki AMD. 

 

Masz na płycie kompatybilne złącze z monitorem? 

A to ciekawe, bo u mnie to wystarczy tylko przełożyć kabel od monitora do wyjścia integry na płycie główneji działa. Natomiast jeszcze nie próbowałem na dwóch monitorach gdzie jeden podpięty pod integre a drugi pod dedykowaną.


CPU: I7 6700k(4.6GHz),

Mobo: Asrock z170 Extreme4,

RAM:  2x8GB Kingston HyperX 2800MHz CL14

SSD:  Crucial MX200,

HDD:  WDC Blue 1TB,

GPU:  GTX 1070 FE

PSU:  EVGA SuperNova 650W,

CASE: SPC M60W.


#9 MiK

MiK

    Ostatni konsolowiec forum.

  • Moderator
  • 1 492 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 06:19

Nie twierdzę, że przełożenie kabli nie zadziała. 


Użytkownik MiK edytował ten post 07 lutego 2017 - 06:20


#10 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 06:31

zainstalowałem 16.12.2 i przypadkowo pozbyłem się problemu :D wszystko działa jak należy, wina była sterowników AMD



#11 bl4d3pl

bl4d3pl

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 387 postów

Napisano 07 lutego 2017 - 06:44

Dla starszych kart, nowsze nie znaczą lepsze.
Jeśli wszystko działa to lepiej nie aktualizować.



#12 CalviN

CalviN

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisano 08 lutego 2017 - 06:38

Niestety gdy wyłączałem komputer pojawił się jakiś error związany z tym, że nie zostało coś poprawnie zainstalowane albo załadowane (bardzo szybko znikło okienko). Jak dziś sprawdzałem to problem powrócił :/





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL