Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Mało fps na dobrym PC w cs:go

fps cs go mało

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DoublePe

DoublePe

    Born To Be PRO

  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 06 luty 2017 - 02:42

Witam !
Mam problem z fpsami w cs:go na moim pc.
sprzęt:
CPU: Intel Core i5 2400
Cooler: SilentiumPc Fera 3 HE1224 V2
MOBO: Asus P8H61
GPU: Msi Reference Geforce Gtx 760 2gb
Ram: Patriot DDR3 2x4096MB
PSU: Corsair vs650
Windows 7 64 bit
Otóż gdy gram deathmatcha na dust2 to zużycie mojego cpu wynosi około 90% , karta natomiast około 25% - ustawienia low + rozdzielczość 1024x768 - fps wynosi w granicach 120 lecz czasami spada nawet do 80 ! 
Natomiast gdy dam 1280x1024 i detale high bez wygladzania to zużycie karty minimalnie skacze w góre .
I tu proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, aby karta była wykorzystywana przez grę w większym stopniu co by się przyczyniło do wyżyszych fps?


Windows focha strzelił i po zainstalowaniu zaległych aktualizacji jest gigantyczny skok fps



#2 DarkRaven666

DarkRaven666

    Smutny Czołgista

  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 06 luty 2017 - 11:43

Graj w natywnej rozdzielczości monitora, to raz.
Dwa - na problemy ze spadkami polecam ustawienie wyższych detali. Moja 7950 też świrowała w CSie i potrafiła mieć spadki do nawet 50 klatek. Podbicie detali załatwiło sprawę.


Spoiler
 
To ja, to ja - wcielenia zła. Bunt próżny trud, co każę rób...

#3 DoublePe

DoublePe

    Born To Be PRO

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 06 luty 2017 - 11:48

martwi mnie tylko teraz jedna rzeczxD , cs wykorzystuje GPU w przedziale 20-40 % , a cpu 60%-70 , fps jest teraz duzo większy ale chciałbym wycisnąć z tego sprzętu więcej , a gra jak widać nie używa w pełni ani GPU ani CPU :P



#4 DarkRaven666

DarkRaven666

    Smutny Czołgista

  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 06 luty 2017 - 11:52

Mówię. Po pierwsze ustaw natywną rozdziałkę monitora, a po dwa podbij ustawienia. Na bardzo niskich moga być problemy z utrzymaniem odpowiedniego progu FPS.
Wiem to z doświadczenia.
Inna sprawa, że możesz też dać wyższy priorytet w menedżerze zadań dla CSa.
Używasz Windows 10, czy może starszych edycji?

Teraz spojrzałem na sygnaturkę i się przeraziłem :v
Ja się nie dziwię, że Twoje GPU jest prawie nieużywane, jak Ty grasz w 1280x1024. przy tej rozdzielczości to GPU nie ma co robić praktycznie, dlatego nie osiągasz dobrych wyników.


Użytkownik DarkRaven666 edytował ten post 06 luty 2017 - 12:16

Spoiler
 
To ja, to ja - wcielenia zła. Bunt próżny trud, co każę rób...

#5 DoublePe

DoublePe

    Born To Be PRO

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 06 luty 2017 - 12:56

ja gram 800x600 + ustawienia low + MSAA 4x , komende na wysoki priorytet mam w parametrach startowych ''-high''

rozdziałki nie zmienię bo skill ucieknie:ninja: 



#6 DarkRaven666

DarkRaven666

    Smutny Czołgista

  • Użytkownik
  • 477 postów

Napisano 06 luty 2017 - 01:04

To się nie dziw, że masz takie a nie inne osiągi. Ta gra obciąża sprzęt w takim stopniu, że karty grafiki trzymają zegary na niższym stanie energetycznym. Dlatego na mocnym sprzęcie gra się na wysokich jeśli chce się "wincyj FPSuf".


Spoiler
 
To ja, to ja - wcielenia zła. Bunt próżny trud, co każę rób...

#7 DoublePe

DoublePe

    Born To Be PRO

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 06 luty 2017 - 01:10

dobraxD , potestuje sobie te ustawienia i dam na wyższe ( między innymi cienie) , dzięki za pomoc:cool:



#8 lepru

lepru

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 09 luty 2017 - 01:33

ja gram 800x600 + ustawienia low + MSAA 4x , komende na wysoki priorytet mam w parametrach startowych ''-high''

 

Tak tylko dopisze, że ta komenda w bardzo wielu przypadkach daje efekt odwrotny do zamierzanego, usuń to "-high" i zamień na "+mat_queue_mode 2" oraz "+cl_forcepreload 1"

+mat_queue_mode 2 - włącza multirendering w cs:go dzięki czemu wszystkie watki oraz wszystkie rdzenie będą przypisane dla CS:GO
+cl_forcepreload 1 - ładujesz wszystkie efekty jak np dym, płomienie itp podczas ładowania mapy, a nie w trakcie grania.


Od wielu lat pracuję jako administrator sieciowy w lokalnej firmie w Warszawie. Mam żonę (księgowa Warszawa) oraz dwójkę dzieci :)


#9 DoublePe

DoublePe

    Born To Be PRO

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 90 postów

Napisano 09 luty 2017 - 01:56

Tak tylko dopisze, że ta komenda w bardzo wielu przypadkach daje efekt odwrotny do zamierzanego, usuń to "-high" i zamień na "+mat_queue_mode 2" oraz "+cl_forcepreload 1"

+mat_queue_mode 2 - włącza multirendering w cs:go dzięki czemu wszystkie watki oraz wszystkie rdzenie będą przypisane dla CS:GO
+cl_forcepreload 1 - ładujesz wszystkie efekty jak np dym, płomienie itp podczas ładowania mapy, a nie w trakcie grania.

ale po co wpisywać "+mat_queue_mode 2" skoro w grze mam włączoną opcję używania wszystkich wątkówxD 

"+cl_forcepreload 1" - używam już od dawna

sprawdzałem i ''-high'' nie powoduje u mnie żadnego spadku:blush: 

mimo to fpsy dalej mi lecą w dół gdy np. na Mirage na meczu wbijamy w 5 , fps w tedy potrafi spaść do 150 gdy wylecę z pałaców w których mam 240-300 fpsxD 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: fps, cs, go, mało

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL