Zgłosił się do nas pewien sklep sprzedający drukarki, tonery i tusze z propozycją nawiązania współpracy okołoreklamowej. Oprócz tradycyjnej wymiany linków chcę im zaproponować coś innego, ale to zależy od ruchliwości tematu. Pomyślałam o tym, na przykład, żeby obejmując patronat nad działem dotyczącym drukarek / tonerów etc. umieścili u siebie banner do tego działu i go reklamowali, zachęcając do zadawania pytań u nas. Z kolei człowiek z ich help desku odpowiadałby na te pytania, trochę w roli eksperta. I kilka innych pomysłów. Jeśli jednak uznacie, że za wcześnie na takie działania, to zostaniemy przy wymianie linkowo-banerowej.
A może macie inne pomysły, które można im (oraz innym w przyszłości) zaproponować?
Jak często na forum padają tematy dotyczące drukarek?
Rozpoczęty przez
stylance
, gru 02 2011 08:52
6 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 02 grudnia 2011 - 08:55
Raczej rzadko padaja takowe pytania, chyba za wczesnie jeszcze na to.
#4
Napisano 02 grudnia 2011 - 10:16
Z jednej strony rzadko, ale w momencie gdy na ich stronie jest link do naszego działu, to ich klienci będą do nas przychodzić z problemami dotyczącymi swoich drukarek. Mając oprócz tego osobę z ich helpdeska prawdopodobnie zyskujemy kogoś z wiedzą nt. drukarek albo chociaż problemów ich dotyczących. Moim zdaniem taka forma współpracy jest dobra. Można też spróbować uzyskać jakieś rabaty dla naszych użytkowników na np. tusze czy coś.
#5
Napisano 02 grudnia 2011 - 11:33
Dokładnie. Z jednej strony obecnie najwięcej zapytań dotyczy zestawów komputerowych i problemów czysto sprzętowych. Ale z drugiej strony po rozpoczęciu współpracy ten stan rzeczy może się zmienić.
Ja bym na początek proponował podjęcie współpracy linkowo-banerowej i obserwować ruch na forum. Jak tylko pojawi się więcej zapytań dot. drukarek warto rozszerzyć współpracę, żeby nie przegapić dobrego momentu na "łapanie" nowych użytkowników. Bo jak padnie kilka, kilkanaście pytań bez odpowiedzi to może być trudno rozkręcić tam ruch.
Ja bym na początek proponował podjęcie współpracy linkowo-banerowej i obserwować ruch na forum. Jak tylko pojawi się więcej zapytań dot. drukarek warto rozszerzyć współpracę, żeby nie przegapić dobrego momentu na "łapanie" nowych użytkowników. Bo jak padnie kilka, kilkanaście pytań bez odpowiedzi to może być trudno rozkręcić tam ruch.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#6
Napisano 05 grudnia 2011 - 05:46
I jak @stylance będzie coś z tej współpracy?
BTW@ tak na marginesie. Przejrzałem już statystyki (hasła z analistica) jak możesz, to wykonaj jeszcze raz takie zrzuty albo zapisz je do pliku (na górze jest opcja eksportu)
Z góry dzięki.
BTW@ tak na marginesie. Przejrzałem już statystyki (hasła z analistica) jak możesz, to wykonaj jeszcze raz takie zrzuty albo zapisz je do pliku (na górze jest opcja eksportu)
Z góry dzięki.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
#7
Napisano 07 grudnia 2011 - 10:10
cisza ze strony sklepu, ale to nic straconego, wykorzystamy ten czas na "remont" Poza tym święta za pasem i tak jak w mediach wszyscy już jedną nogą pod choinką, tak w e-commercie ludziom zapewne brakuje rąk do ogarniania zamówień. Także na razie chillout
Top Secret
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych