Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

I5-4460 i stream


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shady1090

Shady1090

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 11 postów

Napisano 18 września 2016 - 02:34

Czy pociągnie on na streamowaniu gier typu CSGO, Path of Exile, Tibia, Diablo3 lub WoW?

Nie znam się aż tak, więc nie chciałbym go zamęczyć.

Jeśli nie on to jaki procesor dałby radę? Nawet jeśli musiałbym zmienić podstawkę.(na prawdę, rozważam to tylko jeśli serio 4460 będzie się zbyt męczył)



#2 maniakfps

maniakfps

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 350 postów

Napisano 18 września 2016 - 08:35

@Shady1090 Do streamu rozsądne minimum to i7 pokroju 2700k 3770k itp ale na i5 też się da streamować ale trzeba iść czasem na spory kompromis jakość gry albo jakość streama w grach mało wymagających od cpu spokojnie postreamujesz np. cs go a przykładowo bf 4 czy wiedzmin 3 to już troszke gorzej chyba że z jakośći streama zejdziesz niżej.

Jak zamierzasz streamować np .OBS to rozsądnyminimum preset to veryfast i 720p/30fpsi min 3000mb/s upload musisz mieć ;).

A czy cpu będzie się męczył w sumie po to jest by pracować a nie lezałprzykładowo twoja i5 stream z wiedzmina 3 720p/45-60fps preset veryfast w obs i w lokacjinovigrad będzie ci cieło streama a cpu na 100% będzie chodził jak dasz priorytet powyżej normalnego w obs to stream może iść w miare płynnie ale będziesz odczuwał spore spadki fps w grze.

Najlepiej samemu spróbować po streamować i sprawdzić w jakie gry będziesz grał i czy ci będzie odpowiadała jakość streama i konfort z grypowodzenia


Użytkownik maniakfps edytował ten post 18 września 2016 - 08:43


#3 johnieemeister

johnieemeister

    Elita

  • Mod Lokalny
  • 6 866 postów

Napisano 18 września 2016 - 10:50

@maniakfps