Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

NVIDIA GeForce 920M vs Intel HD Graphic 5500

Intel HD Graphic 5500 NVIDIA GeForce 920M

14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neti

Neti

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 14 września 2016 - 06:24

Witam, planuję w najbliższym czasie zakup nowego laptopa. Chciałabym, aby służył mi głównie do przeglądania sieci, oglądania filmów, ale także do gier, które nie mają nie wiadomo jak wielkich wymagań. Większość laptopów w tej cenie (do 2000zł) posiada kartę graficzną Intel HD Graphic 5500, do tej pory byłam "wierna" Nvidii i nie jestem za bardzo przekonana do Intela, ale jako, że nie znam się na tym jakoś szczególnie - prosiłbym o pomoc w wyborze.

Przy okazji mam jeszcze pytanie, jeśli NVidia okaże się Waszym zdaniem lepsza - warto poświęcić 8gb ram dla lepszej karty graficznej? Ponieważ większość laptopów jeśli ma Nvidia - w tej półce cenowej - ma 4gb Ram. Przy karcie z Intela można spotkać te z 8gb ram. Co lepsze? Karta czy więcej ram. W teorii można ramy dokupić, ale sama nie wiem.

I tak, wiem, że obie karty są słabe, niemniej taki mam wybór i prosiłabym o pomoc :)

Użytkownik Neti edytował ten post 14 września 2016 - 06:34


#2 FG42

FG42

    VX-120

  • Moderator
  • 1 874 postów

Napisano 14 września 2016 - 06:31

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony


HardwareKarty graficzne / TVHardwareKomputery Mobilne



#3 bl4d3pl

bl4d3pl

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 387 postów

Napisano 14 września 2016 - 08:07

Osobiście wybrałbym 920M i w późniejszym czasie dokupił ram.



#4 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 15 września 2016 - 12:23

920m to nie warto brać .intel skylake i ssd ;)



#5 Neti

Neti

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 15 września 2016 - 04:47

bl4d3pl - dzięki za opinię :)

Hal900 czyli Twoim zdaniem NVidia w tym zestawieniu nie jest lepsza od Intel Graphic 5500?