Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Procesor bez gwarancji Intel

procesor i7 i7 6700k intel gwarancja

15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 08:02

Witam czy ktoś wie jak jest z gwarancją na procesor bez paragonu/ dowodu zakupu, czy po samym kodzie produktu można go odesłać do intela a oni udzielą na niego gwarancje


-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#2 FG42

FG42

    VX-120

  • Moderator
  • 1867 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 08:10

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony


Wolna strefaO wszystkimHardwareProcesory



#3 Szubrawiec

Szubrawiec

    Szalony Naukowiec

  • Użytkownik
  • 712 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 08:23

Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego dla Produktu INTEL POLSKA (zakupionego w oryginalnym, zamkniętym opakowaniu lub jako element systemu komputerowego) należy skontaktować się, zgodnie z zaleceniami podanymi w instrukcji, z oryginalnym punktem sprzedaży, prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu punkt sprzedaży może wymagać podania dodatkowych informacji.

 

Aby uzyskać pomoc w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się z firmą Intel. Aby złożyć zamówienie do firmy Intel dotyczące wykonania usług w zakresie serwisu gwarancyjnego należy skontaktować się w okresie gwarancyjnym z regionalnym centrum obsługi klientów (Intel Customer Support – „ICS”) w normalnych godzinach urzędowych (czasu lokalnego), z wyjątkiem świąt, i zwrócić Produkt do centrum ICS. (Informacje dotyczące adresu, adresu email oraz numeru telefonu centrum ICS w regionie nabywcy podane są na ostatniej stronie okładki). Prosimy o przygotowanie następujących danych: (1) imienia i nazwiska, adresu wysyłkowego, adresu email i numerów telefonów; (2) dowodu zakupu; (3) nazwy modelu i numeru identyfi kacyjnego Produktu; (4) jeśli dotyczy, opisu systemu komputerowego, w tym marki i modelu, oraz (5) opisu zaistniałego problemu. W zależności od charakteru problemu przedstawiciel ICS może wymagać podania dodatkowych informacji.


服が変わるのは意味あるの?最善ですitpc.net.pl.良いはありません。. 黒と白の321 、彼は王の王であります

#4 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 09:33

*BEZ DOWODU ZAKUPU :) 


-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#5 maras52

maras52

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 134 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 12:01

Nie.

Skąd oni mają niby wiedzieć czy tego procka nie kupiłeś w "zeszłej dekadzie" ? Sklepy nie wklepują do systemu że

"Procesor Intel i50 666k o nr seryjnym xx6585216x9a5s5a4a/9999 został sprzedany dnia 30/08/2020"

Uprzedzam teksty odnośnie "Yyyy przecież procesor taki i owaki jest dostępny dopiero od x dni/miesięcy/lat" "oni" mają to głeboko, nie masz dokumentów do gwarancji ? zbobczyło się ? Idź,kup nowe i maszyna się kręci.

 

Jedyna opcja to wnioskować o duplikat paragonu / f-vat w sklepie.


Zdravim =MRS=
CPU - AMD Ryzen 7 1700 @ 3.9GHz | Cooler - Fractal Design Kelvin S36  |  GPU - Club3D Radeon R9 270x 2GB  | RAM - 2x 8GB GoodRam IrDM 2400MHz

MoBo - MSI X370 Gaming Pro Carbon | PSU - Chieftec 560W | Case - SPC RG4 Pure Black TG | SSD - Samsung 850 Evo 250GB | K&M - MC Volcano Hammer Brown + Logitech G600 | Sound - Logitech X-540


#6 AngryGamer

AngryGamer

    Gracz Konsolowy

  • Użytkownik
  • 841 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:19

Jaki to procesor, napisz coś więcej o nim?

Użytkownik AngryGamer edytował ten post 28 sierpień 2016 - 09:22

i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450

 


#7 RafalFromPL

RafalFromPL

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 69 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 04:46

Co się stało z procesorem?

 

Powiem tyle, że różnie bywa, czasem nawet przymykają oko na uszkodzenia fizyczne (PR?). Jeśli ich zapytasz, to mogą sprawdzić kiedy procesor został wyprodukowany i to od ich dobrej woli zależą, czy go wymienią czy nie.

 

Zwykle jest tak, że okres gwarancyjny obowiązuje od momentu zakupu, ale np. w grafikach Gigabyte spotkałem się z tym, że gwarancja obowiązuje 3 lata od daty produkcji.


PC: ASUS H110M-D, i5 6700, 16GB DDR4, 500GB SSD+500GB HDD, ASUS GTX980, GNU/Linux openSUSE 15.0
Laptop: HP ProBook 6570b, i5 3230M, 12GB DDR3, 240GB SSD, GNU/Linux openSUSE 15.0

Mobilnie: Ulefone Power 3S, Android 7.1.1 / Lenovo K6 Power 16GB, Android 7.0 / Moto G 1gen, Android 5.1
/ Nokia 6310i


#8 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 08:38

Jest to procesor i7 6700k Niech wypowie się ktoś kto wie mniej więcej jak to jest nie stwierdza na podstawie domysłów czegoś 


Użytkownik Turas edytował ten post 28 sierpień 2016 - 08:40

-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#9 Rafii

Rafii

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 536 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:03

A stało Ci się coś z procesorem ?


PC1 :   

Obudowa- fractal design r3
GPU - Gtx 970 MSI GAMING 
CPU - I5 6600
Mobo - B150 M3 GAMING
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236
PSU- Corsair cx600
Ram - Crucial Ballistix Sport 2400MHz 2x8gb

 

PC2: 

Obudowa - Phanteks Eclipse P400S

GPU - Gtx 980Ti Asus Matrix 
CPU - i5 7600k
Mobo - Z270 MSI Gaming M3
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236 v2
PSU - be quiet! Pure Power 10 700W 
Ram - HyperX Predator 3000Mhz 2x8gb
 

#10 AngryGamer

AngryGamer

    Gracz Konsolowy

  • Użytkownik
  • 841 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:33

Zależy co się stało, jak go sfajczyłeś a nie masz specjalnego ubezpieczenia oc od Intela to raczej nic nie zrobisz. Jak coś innego nie z twojej winy to box ma 3 lata gwary i myślę ze przymną, po to jest nr. seryjny i inne bajery. Na zagranicznych forach piszą ze jedyne o co pytają to serial itd i najważniejsze czy to oem czy retail box , w Polsce powinno być podobnie.  

Gdzie kupiłeś cpu? 


Użytkownik AngryGamer edytował ten post 28 sierpień 2016 - 09:34

i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450

 


#11 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:52

Mogę kupić procesor po likwidacji sklepu nowy zaplombowany OEM i właśnie nie ma już jak wystawić dowodu zakupu 


-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#12 Rafii

Rafii

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 536 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:57

Jak OEM to na pewno rok gwarancji.


PC1 :   

Obudowa- fractal design r3
GPU - Gtx 970 MSI GAMING 
CPU - I5 6600
Mobo - B150 M3 GAMING
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236
PSU- Corsair cx600
Ram - Crucial Ballistix Sport 2400MHz 2x8gb

 

PC2: 

Obudowa - Phanteks Eclipse P400S

GPU - Gtx 980Ti Asus Matrix 
CPU - i5 7600k
Mobo - Z270 MSI Gaming M3
Chłodzenie Cpu - grandis xe1236 v2
PSU - be quiet! Pure Power 10 700W 
Ram - HyperX Predator 3000Mhz 2x8gb
 

#13 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:58

Dostałem odpowiedź od intela na FB   http://imgur.com/HhAMYZa


-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#14 AngryGamer

AngryGamer

    Gracz Konsolowy

  • Użytkownik
  • 841 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 09:59

Oem ma rok gwary. Czyli procesor jest caly i tylko pytasz o gwarancje? Jak tak to raczej nie martwił bym się za bardzo, bo procki często nie padają. 


i5 4670K | Corsair H115i | MSI Z87 GD65 Gaming | Corsair Vengeance LP 16GB 1600Mhz 4x4GB | EVGA GTX 980 SC | Crucial MX100 256GB | Kingston V+200 60GB | Crucial MX200 500GB | Corsair AX760 | NZXT Noctis 450

 


#15 Turas

Turas

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 53 postów

Napisano 01 wrzesień 2016 - 08:55

Tak procek cały tylko gwara 


-I7 6700K  -be quiet! Dark Rock 3 -Msi gaming m5  -HyperX FURY 16GB -OCZ Fatality 550W -Sapphire Radeon HD 7950 OC Dual-X fleX -Gigabyte Radeon HD 7970  -Hyperx savage SSD 240GB -Seagate 1TB -WD Blue 1TB -WD 70 GB

Windows 10 Pro


#16 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4920 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 08:38

Nie słyszałem aby bez paragonu cos przyjeli xD





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: procesor, i7, i7 6700k, intel, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL