Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Uszkodzenie słuchawek a gwarancja


5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Naggetsiak

Naggetsiak

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 73 postów

Napisano 26 sierpień 2016 - 11:37

Witajcie
Kupiłem 3 miesiące temu takie słuchawki: http://www.x-kom.pl/...mikrofonem.html

Po około 2 tygodniach uszkodziła się ta "blokada" przy słuchawce która uniemożliwia łamanie się kabla.

Nieuszkodzona słuchawka wygląda tak:http://imgur.com/a/Ft4VR

A sluchawka z tą uszkodzoną :blokadą"tak:http://imgur.com/a/p50sy

(Przepraszam za słabą jakość zdjęć, aparat nie mógł złapać ostrości)

Kabel nie został uszkodzony zewnętrznie, w środku również nie widać wystających kabli.

Słuchawka z uszkodzoną tą "blokadą" przestała działać.

I teraz pytanie, czy zostanie to uwzględnione na gwarancji jako skutek normalnego użytkowania? 

Dodam jeszcze że próbowałem tą gumę dokleić do słuchawki, ale po kilku dniach ponownie odpadła, wpłynie to na gwarancje?

Z góry dziękuje za pomoc :)

 

 



#2 Dszeffko

Dszeffko

    Bo tak.

  • Moderator
  • 2590 postów

Napisano 26 sierpień 2016 - 10:23

Szczerze wątpię, że przejdzie, bo uszkodzenie jest mechaniczne


Znudzony światem wyruszam w kosmos.


#3 Naggetsiak

Naggetsiak

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 73 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 11:36

Nawet jeśli uszkodzenie jest wewnętrzne? ;/



#4 Green-Ivan

Green-Ivan

    Bushi

  • Moderator
  • 9220 postów

Napisano 27 sierpień 2016 - 11:42

Niestety raczej nic nie ugrasz na gwarancji. 

Kabel uszkodzony przy słuchawce, prosto tego dokonać nie idzie. Druga sprawa ślady kleju na słuchawce dodatkowo mogą je zdyskwalifikować. 


NIE UDZIELAM PORAD IT NA PW!
 
"Gdy inni mówią o tobie źle, to nie odpłacaj złem, lecz raczej zastanów się nad tym, czy nie mogłeś sumienniej wykonywać swych obowiązków"
"Musisz w ten sposób ukształtować swoją duszę, by największy brutal nie odważył się zaczepić twojej osoby nawet wówczas, gdy najspokojniej sobie siedzisz".
"Wstyd jest jako blizna na drzewie, nie znika, lecz powiększa się z czasem" - Nitobe Inazō


#5 Naggetsiak

Naggetsiak

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 73 postów

Napisano 28 sierpień 2016 - 12:27

Właściwie dość łatwo było to uszkodzić, ale no bywa, będę próbował bo co mi szkodzi, dzięki za pomoc.



#6 FFlynn

FFlynn

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 19 listopad 2016 - 08:44

Oddaj do naprawy na gwarancję.

Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL