Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Czy jeśli zamówiłem coś w mediaexpert, a nie odbiorę tego, poniosę jakieś konsekwencje?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 NoNo

NoNo

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 15 sierpnia 2016 - 02:26

Przypadkiem zamówiłem 2 myszki i nie wiem dlaczego, ale chciałem mieć gotówkę przy odbiorze osobistym, a mam raty w salonie, czy jeśli do nich zadzwonię to będzie możliwość zmiany formy na całość zapłaty za jednym razem?



#2 Szubrawiec

Szubrawiec

    Szalony Naukowiec

  • Użytkownik
  • 712 postów

Napisano 15 sierpnia 2016 - 02:52

nie trać czasu na pisanie na forum tylko dzwoń do nich jak najszybciej zanim ruszy całą procedura realizacji zamówienia to bezproblemowo powinno się wszystko dać zmienić .


服が変わるのは意味あるの?最善ですitpc.net.pl.良いはありません。. 黒と白の321 、彼は王の王であります

#3 NoNo

NoNo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 15 sierpnia 2016 - 03:10

Problem w tym że to zamówienie zostało napisane 10, a jest już 15... i nie wiem czy nie jest już za późno 
Edit: W dodatku dzisiaj nie przyjmują chyba telefonów :o
Edit2: Czy to, że zamówiłem nie oznacza, tylko rezerwacji danego towaru i jak go nie odbiorę w określonym terminie zostanie on sprzedany w sklepie?


Użytkownik NoNo edytował ten post 15 sierpnia 2016 - 03:27


#4 kasio121

kasio121

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 0 postów

Napisano 20 sierpnia 2016 - 08:15

Tak ,jak nie odbierzesz , to sprzęt "przepadnie" i oni go sprzedadzą komuś innemu. Tyle ;)


[url=http://niezniszczalnestawy.plwww.niezniszczalnestawy.pl[/url]


#5 NoNo

NoNo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 120 postów

Napisano 23 sierpnia 2016 - 01:38

Dziękuje za pomoc do zamknięcia.
Wszystko jest ok. :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL