Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Problem z przyciskami Rival 100

myszka rival 100 csgo

4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dyzman

Dyzman

    Początkujący

  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 31 marzec 2016 - 03:14

Witam. Od paru miesięcy posiadam tę myszkę i jestem z niej ogólnie zadowolony,jednak kiedy ją kupiłem w komputroniku to czasem lewy i prawy przycisk czasem się zmulały, w sensie kliknąłem je ale nie było żadnej reakcji na monitorze czy w grze. Po czasie to przeszło jednak ostatnio problem znów powrócił i trzyma się do teraz. Wiecie może z czego to wynika/jak to naprawić? I czy sklep w razie czego przyjął by to pod ewentualną gwarancję/zwrot? Dodam że myszka od nowości ani razu nie spadła i nic jej się nie stało kabla też niczym nie przyciąłem, nie pociągnąłem go ani nie przygniotłem.



#2 johnieemeister

johnieemeister

    Elita

  • Mod Lokalny
  • 6866 postów

Napisano 31 marzec 2016 - 04:04

slij na gwarancje. Problem z przelacznikami. Dla tego ja wymieniam odrazu chinskie omrony na japonskie w myszkach ;]


Wpadnij do mnie na Live!

ExDpnSv.png

 


#3 Dyzman

Dyzman

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 31 marzec 2016 - 04:23

Sklep nie będzie miał żadnych ale, że np uszkodzenie mechaniczne mi wymyślą jakieś i nie przyjmą gwarancji?



#4 m4rvell0us

m4rvell0us

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 317 postów

Napisano 31 marzec 2016 - 04:33

Najlepiej dokładnie opisać problem i wysłać taką informację do SteelSeries. Ja już od kilku lat nic nie załatwiam przez sklepy - jak miałem problemy z myszkami od morele, mediaarena czy procpu, to wysyłałem myszki sam bezpośrednio do producenta. Czasami pracownikom w serwisach tych sklepów nie chce się lub nie potrafią dokładnie opisać problemu (np. w przypadku wysyłki firmy Roccat może nie znali angielskiego) i reklamacje nie były uznawane. Czasami wmawiali mi, że to ja uszkodziłem sprzęt - bezmózgi :D. Wysyłałem następnie sam z dokładnym opisem do producenta i wszystko wymieniali od ręki. 

 

A taki problem miałem również w swoim Rival 100 - także jest to dość powszechna usterka i nie powinno być problemu z jej zgłoszeniem.


CPU: Intel i7-4790K 4,0GHz || COOLER CPU: be quiet! Dark Rock Pro 3 || GPU: MSI GTX 970 Gaming 4G || MOBO: MSI Z97 Gaming 5 || RAM: HyperX Fury 4x4GB 1600MHz || SSD: Samsung 840 Evo 250GB, Crucial MX100 512GB || HDD: WD Caviar Green 1TB || PSU: Corsair RM650x 650W || CASE: Phanteks Enthoo Pro || FANS: 5x be quiet! Silent Wings 2 140 || MOUSE: Logitech G502 || mPAD: Razer Goliathus Control || KEY: Corsair K65 Mx Red (bez RGB)


#5 Dyzman

Dyzman

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 31 marzec 2016 - 05:11

Okej dzięki za pomoc, lecę do sklepu z paragonem jutro/pojutrze dać gryzonia na gwarancji :D temat można zamknąć.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: myszka, rival, 100, csgo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL