Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Kilka pytań odnośnie R9 Fury/Fury X


Najlepsza odpowiedź Pantheist , 21 stycznia 2016 - 09:35

MSI GTX 980 Ti w budzie. Teraz raty i płacz co miesiąc :x Dziękuję wszystkim za odpowiedzi! Temat do zamknięcia;)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pantheist

Pantheist

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 195 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:45

Witam.

Za miesiąc przymierzam się do zakupu grafiki do komputera (w końcu,ta integra mnie kiedyś wymęczy) i mój wybór pada na R9 Fury/Fury X. No właśnie. Którą wybrać? Dodam,ze cena nie gra roli,ponieważ i tak będę kupował na raty. Dlaczego nie nvidia? Problemy ze sterownikami,zaniżanie wydajności własnych układów starszej generacji. Nie dla mnie takie maniery. Nie jestem fanbojem,ale grafika będzie kupiona na dobrych kilka lat i nie zamierzam jej wymieniać. A więc:

 

Karta do:

*1080p (w przyszłości 1440p)

*GTA V,Wiedźmin 3,WoW (tak wiem,potęga) i innych nowych/starych tytułów

*konfiguracja obecnego kompa jest w mojej sygnaturze

 

Pytania:

1. Czy jest między nimi duża różnica w wydajności?

2. Czy mój zasilacz da radę z tym procesorem podkręconym do 4,7 GHz?

3. Jeśli Fury to jaka wersja będzie najlepsza?

4. Jeśli Fury X,to z racji tego,że wszystkie są takie same,który producent ma najlepszą gwarancję/serwis?

5. Jesli Fury X. Czy będzie w nim trzeba wymienić płyn chłodniczy? (nie znam się na LC AiO,wybaczcie)

6. Gdzie zamontuję blok od karty w obudowie Phanteks  Enthoo Pro? (mam u góry 3 wentylatory,a wielkie chłodzenie CPU,uniemożliwia wielkich manewrów)

7. Czy to prawda,że w tym roku ma wyjść Fury X z 8 GB pamięci HBM?

 

Więcej pytań może znajdzie się w trakcie dyskusji. Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam!


Użytkownik Pantheist edytował ten post 12 stycznia 2016 - 10:46

f9d0e9518be2e5ae.jpg


#2 snowqwer

snowqwer

    ❄🎮🎧💻🎵❄

  • Użytkownik
  • 1 596 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 10:50