Jakie działania według Was warto podjąć, aby zwiększyć lojalność klienta do firmy tj. żeby wrócił i polecił znajomym? chodzi o sklep internetowy. Może coś podpowiecie tak z perspektywy klienta.
Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?
#2
Napisano 19 października 2015 - 07:24
Zależy czy sklep stacjonarny czy internetowy ?
CPU: Athlon II x4 640 Cooler: SilentiumPC Fortis 2+Sigma Pro MOBO: Asrock 980DE3/U3S3 GPU: Msi R9 270 TF4 1150/1400mhz 1.225v RAM: A-Data 8gb 1600Mhz HDD: Seagate 500gb {ST3500413AS} HDDv2 Seagate 500gb {ST500LT012} PSU: Tacens Mars GAMING ( WOW ) Mp600 CASE: Zalman Z3
Najpopularniejsze obrazy ISO WINDOWS : http://baseiso.ucoz.pl/
#4
Napisano 19 października 2015 - 02:28
Ja wracam głównie gdy mam miłą obsługę. tj. Po zamówieniu napiszą mi sami maila kiedy przesyłka zostanie wysłana, podadzą numer do śledzenia, podadzą rady w razie gdyby coś poszło nie tak. Jestem bardzo zadowolony np. z tego powodu ze sklepu agito, sami wszystko wysyłają, odpowiadają w parę/paręnaście minut i zawsze bardzo łatwo u nich wszystko załatwić. U takich osób chce się robić zakupy.
Wział bym też pod uwagę atrakcyjność waszej oferty w porównywarkach cenowch typu cenowarka.pl. Sam jak szukam czegoś do kupna to najpierw wchodzę na allegro sprawdzam ceny, później na cenowarkę. Tam gdzie jest najtaniej to kupuje. W agito aktualnie jest przesyłka za darmo dlatego często tam wracam, na to też zwracają uwagę kupujący.
Użytkownik f16marcin edytował ten post 19 października 2015 - 02:29
#5
Napisano 20 października 2015 - 04:36
#6
Napisano 25 października 2015 - 10:59
Poza ceną i szybkością (jakością obsługi) - szybki kontakt. Czasami, przed zakupem, muszę pewne rzeczy skonsultować i liczy się dla mnie czas.
Poza tym dodatkowe akcje, np. od jednego producenta dostaję raz w tygodniu tutoriale - darmowe - o ile to za często, i tak oglądam je średnio raz w miesiącu wszystkie, tak wiele praktycznych informacji mi w ten sposób przekazano. Z kolei od jeszcze innego dostaję rabaty - często śmieszne, typu 1-3%, ale jednak, z okazji urodzin, dnia kobiet itp. Natomiast nie cierpię, gdy sklep ma wbudowaną opcję trackingu i w kółko spamują mnie tym, że czegoś nie obejrzałam albo nie dokończyłam.
Top Secret
#7
Napisano 28 października 2015 - 11:26
Dla mnie najważniejsza jest szybkość realizacji zamówienia oraz sprawna komunikacja z firmą. Lubię wiedzieć co dzieje się z moim towarem i kiedy dokładnie mogę spodziewać się przesyłki. Sms-y znacznie usprawniają cały proces, z tego, co zaobserwowałem coraz więcej sklepów decyduje się na takie usprawnienie. Jeżeli byłabyś zaineresowana, mogę polecić platformę serwersms, można ją przetestować za darmo.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklama, promocja, firma
Hardware →
Komputery →
Zestaw za [2000zł] przeznaczony do [web, word, excel (typowo biurowy)] dla [nestortmpl]Napisany przez nestortmpl , 14 mar 2019 zestaw, do, 2000, zł, biurowy i 2 więcej |
|
|
||
|
Wolna strefa →
O wszystkim →
Intel master keyNapisany przez slawekv111 , 12 sie 2014 promocja, master key |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych