Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy?

reklama promocja firma

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 zuzia.gola

zuzia.gola

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 19 października 2015 - 01:01

Jakie działania według Was warto podjąć, aby zwiększyć lojalność klienta do firmy tj. żeby wrócił i polecił znajomym? chodzi o sklep internetowy. Może coś podpowiecie tak z perspektywy klienta.



#2 Tatry13

Tatry13

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 471 postów

Napisano 19 października 2015 - 07:24

Zależy czy sklep stacjonarny czy internetowy ? 


CPU: Athlon II x4 640  Cooler: SilentiumPC Fortis 2+Sigma Pro   MOBO: Asrock 980DE3/U3S3 GPU: Msi R9 270 TF4 1150/1400mhz 1.225v   RAM: A-Data 8gb 1600Mhz  HDD: Seagate 500gb {ST3500413AS} HDDv2 Seagate 500gb {ST500LT012} PSU: Tacens Mars GAMING ( WOW :P ) Mp600 CASE: Zalman Z3

 

 

Najpopularniejsze obrazy ISO WINDOWS : http://baseiso.ucoz.pl/


#3 Szubrawiec

Szubrawiec

    Szalony Naukowiec

  • Użytkownik
  • 712 postów

Napisano 19 października 2015 - 08:21

Ja to wracam chętnie do sklepów w których czasami są promocje , lubie też buszować po sklepach które mają atrakcyjny towar a nie że oglądasz 4 sklepy i wiesz co będzie w kolejnych 10 :)


服が変わるのは意味あるの?最善ですitpc.net.pl.良いはありません。. 黒と白の321 、彼は王の王であります

#4 f16marcin

f16marcin

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 956 postów

Napisano 19 października 2015 - 02:28

Ja wracam głównie gdy mam miłą obsługę. tj. Po zamówieniu napiszą mi sami maila kiedy przesyłka zostanie wysłana, podadzą numer do śledzenia, podadzą rady w razie gdyby coś poszło nie tak.  Jestem bardzo zadowolony np. z tego powodu ze sklepu agito, sami wszystko wysyłają, odpowiadają w parę/paręnaście minut i zawsze bardzo łatwo u nich wszystko załatwić. U takich osób chce się robić zakupy. 

 

Wział bym też pod uwagę atrakcyjność waszej oferty w porównywarkach cenowch typu cenowarka.pl. Sam jak szukam czegoś do kupna to najpierw wchodzę na allegro sprawdzam ceny, później na cenowarkę. Tam gdzie jest najtaniej to kupuje. W agito aktualnie jest przesyłka za darmo dlatego często tam wracam, na to też zwracają uwagę kupujący. 


Użytkownik f16marcin edytował ten post 19 października 2015 - 02:29


#5 XarduneK

XarduneK

    Dupek

  • Moderator
  • 3 405 postów

Napisano 20 października 2015 - 04:36

Ceny i szybkość realizacji usługi to są dwa najistotniejsze czynniki, potem dochodzi kwestia zwrotów/wymian gdyby coś było wadliwe. Nie ma co sie tutaj czarować w jakąs miłą obsluge jak podał marcin, bo to automaty (pisanie maila z numerem przesyłki czy podziękowanie za zakup).

#6 stylance

stylance

    Community Manager

  • Użytkownik
  • 431 postów

Napisano 25 października 2015 - 10:59

Poza ceną i szybkością (jakością obsługi) - szybki kontakt. Czasami, przed zakupem, muszę pewne rzeczy skonsultować i liczy się dla mnie czas.

Poza tym dodatkowe akcje, np. od jednego producenta dostaję raz w tygodniu tutoriale - darmowe - o ile to za często, i tak oglądam je średnio raz w miesiącu wszystkie, tak wiele praktycznych informacji mi w ten sposób przekazano. Z kolei od jeszcze innego dostaję rabaty - często śmieszne, typu 1-3%, ale jednak, z okazji urodzin, dnia kobiet itp. Natomiast nie cierpię, gdy sklep ma wbudowaną opcję trackingu i w kółko spamują mnie tym, że czegoś nie obejrzałam albo nie dokończyłam.


Top Secret :)


#7 fifek859

fifek859

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 2 postów

Napisano 28 października 2015 - 11:26

Dla mnie najważniejsza jest szybkość realizacji zamówienia oraz sprawna komunikacja z firmą. Lubię wiedzieć co dzieje się z moim towarem i kiedy dokładnie mogę spodziewać się przesyłki. Sms-y znacznie usprawniają cały proces, z tego, co zaobserwowałem coraz więcej sklepów decyduje się na takie usprawnienie. Jeżeli byłabyś zaineresowana, mogę polecić platformę serwersms, można ją przetestować za darmo.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: reklama, promocja, firma

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL