Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Procesor czy karta graficzna?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nerten

Nerten

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 20 listopada 2014 - 12:48

Witam.

Od pewnego czasu jako posiadacz słabego peceta jestem dość wk*rwiony działaniem mojego komputerka. Gdy gram w bf3 na low mam ok. 15-30fps, lecz czas to najwyżej zmienić i postanowiłem do kupić jakiś podzespół i rodzi się pytanie.

Jako posiadasz słabego peceta co warto kupić? Procesor z płytą główną, czy kartę graficzną? Nie znam się zbytnio na informatyce, więc jestem całkowicie zielony. Mój komputer:

 

CPU: amd athlon 64 x2 6400+ 3.2 GHz

GPU: nvidia geforce 9600

RAM: 4gb

MOBO: Jakiś Gigabyte

Zasilacz: Procomp atx ky-450w

 

Więc co polecacie? Komputer wcześniej się nie wyłączał i jest z nim ok. tylko wymagające gry lagują. Mój budżet to 700zł, więc szału nie ma ;(

Pozdrawiam

 

Edit: Gram na starym monitorze (1440x960), ale nie długo wymienię na FULL HD, więc nie wiem czy wydajność się zmieni przy wyświetlaniu obrazu.


Użytkownik Nerten edytował ten post 20 listopada 2014 - 01:10


#2 P4EDRO

P4EDRO

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 157 postów

Napisano 20 listopada 2014 - 01:21

Na pierwszy ogień zmiana zasilacza, ponieważ jest to jakiś kompletny no name. A jeśli chodzi o upgrade pod względem wydajności - to wziąłbym nową płytę i procesor, a następnie dozbierał kaski do jakiegoś fajnego GPU lekko używanego z allegro oczywiście z gwarancją. Pamiątki posiadasz DDR3?

 

Płyta główna: http://www.morele.ne...85m-d3h-582757/

Procesor: http://www.morele.ne...46g3258-647919/

Zasilacz: http://www.morele.ne...0s-x2b9-419031/



#3 Finkregh

Finkregh

    Ortalionowy Paladyn

  • Moderator
  • 1 393 postów

Napisano 20 listopada 2014 - 01:33

Trzeba wymienić oba i jak kolega wyżej napisał również zasilacz. 


1j23-=401y251ph42=


#4 Nerten

Nerten

    Świeżo zarejestrowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik