Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zestaw do 2700zł


131 odpowiedzi w tym temacie

#101 xKaczor

xKaczor

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 035 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 07:13

Pisałaś w którymś poście że używacie przejściówki jakiej? może ona jest wadliwa. hmm?

CPU: i5 3570K + AC Freezer 13 MOBO: ASRock Z77 Pro3 RAM: Crucial Ballistix 2x4gb 1600Mhz 1,5V GPU: GTX 660 Gigabyte WF2 CASE: Corsair Carbide 300R + 2x Spc Zephyr 120mm HDD: Seagate ST500M002 ODD: Liteon iHas 120-04 PSU: SilentiumPC Deus G1 500W OS: Windows 7


#102 Guest_marcin21164_*

Guest_marcin21164_*
  • Guests

Napisano 16 listopada 2012 - 07:14

Pisałem o tym. A przejściówka to pewnie ta z pudełka od gpu.

wysłano z x8 za pomocą czlaptalka 2 ;) :)

#103 xKaczor

xKaczor

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 035 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 07:17

przecież też może być wadliwa nie?

CPU: i5 3570K + AC Freezer 13 MOBO: ASRock Z77 Pro3 RAM: Crucial Ballistix 2x4gb 1600Mhz 1,5V GPU: GTX 660 Gigabyte WF2 CASE: Corsair Carbide 300R + 2x Spc Zephyr 120mm HDD: Seagate ST500M002 ODD: Liteon iHas 120-04 PSU: SilentiumPC Deus G1 500W OS: Windows 7


#104 Guest_marcin21164_*

Guest_marcin21164_*
  • Guests

Napisano 16 listopada 2012 - 07:19

Chyba tak.

wysłano z x8 za pomocą czlaptalka 2 ;) :)

#105 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 07:25

pisałam już że podłączaliśmy monitory z przejściówką i bez. efekt był taki sam.

#106 MarTum

MarTum

    Jestem ALFA I ROMEA

  • Użytkownik
  • 9 415 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 07:39

jeszcze możesz spróbować odpalić na jednej kości ramu bo któraś może być uszkodozna. Zostaw jedną i sprawdź ją we wszystkich slotach. Potem drugą

Sygnaturka.png


#107 graci26

graci26

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 614 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 09:04

Uayo, chyba wiem co może być nie tak. Dawid miał to samo z moim komputerem. Zdejmij chłodzenie z procesora, wyjmij procesor z socketu, włóż jeszcze raz, nałóż nową pastę i załóż chłodzenie. W moim przypadku to pomogło. Przed tym komputer nie odpalał, kręciły się tylko wentylatory. :)

#108 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:10

Czy ktoś z użytkowników jest z Elbląga i mógłby mi pomóc na miejscu z tym komputerem ? Naprawdę nie dam sobie sama rady, a nie mam nikogo kto może mi pomóc...Piszę prosto z liva blacka.

#109 matidop

matidop

    ROG | Overclocker

  • Użytkownik
  • 10 084 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:55

Niestety Warszawa...

#110 MarTum

MarTum

    Jestem ALFA I ROMEA

  • Użytkownik
  • 9 415 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 11:01

Ciekawe tylko czy w morelach mówili prawdę ,że zestaw działa.

Spróbuj jeszcze z RAMem jak pisałem wyżej

Sygnaturka.png


#111 Massive

Massive

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 426 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 11:31

Ja czytając opinie o składaniu w Morelach jestem zdziwiony , dużo ludzi skarży się że coś jest źle zrobione.
Tutaj wszystko może być winne i zajmuję pozycję przy niedopiętych kablach.

#112 xKaczor

xKaczor

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 035 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 12:00

Ja czytając opinie o składaniu w Morelach jestem zdziwiony , dużo ludzi skarży się że coś jest źle zrobione.
Tutaj wszystko może być winne i zajmuję pozycję przy niedopiętych kablach.




a ta forum nie ma ktoś takiego zasilacza by powiedzial jakimi zlqczami ma wpieta karte graf? ew jest tAka mozliwosc by byly pomylone kable i za malo pradu dostawala karta

CPU: i5 3570K + AC Freezer 13 MOBO: ASRock Z77 Pro3 RAM: Crucial Ballistix 2x4gb 1600Mhz 1,5V GPU: GTX 660 Gigabyte WF2 CASE: Corsair Carbide 300R + 2x Spc Zephyr 120mm HDD: Seagate ST500M002 ODD: Liteon iHas 120-04 PSU: SilentiumPC Deus G1 500W OS: Windows 7


#113 Massive

Massive

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 426 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 12:09

Tez możliwe , bo jeśli wszystko chodzi a nie ma nic na ekranie to chyba tylko karta.
Jeśli nic z tego to już chyba wadliwy produkt , który musi iść na gwarancję.

#114 graci26

graci26

    Dużo pisze

  • Użytkownik
  • 614 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 01:40

Miałem to samo co Uayo. Wiem co może pomóc i napisałem, że wyjęcie proca z gniazda i na nowo jego włożenie powinno zadziałać. Niestety mam 180km i nie mogę pomóc :/.

#115 matidop

matidop

    ROG | Overclocker

  • Użytkownik
  • 10 084 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 02:04

Ja w sumie nic nie robię więc można by się wybrać, ale też kawałek jest :P

#116 Czarny_II

Czarny_II

    Moderator honoris causa

  • Użytkownik
  • 2 128 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 08:43

Ja mam niby 60 km.

Spoiler

ns40yz-2.png


#117 andzus12

andzus12

    Major

  • Użytkownik
  • 3 979 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 08:54

drugi koniec polski

CrewRank-britain-1.pngsignature.png

 

Major


#118 SilenS

SilenS

    Master

  • Użytkownik
  • 929 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 09:09

Moje usługi do warszawy niestety nie dochodzą :P

Pro3 nie ma żadnych diod czy coś...

Tutaj już proponowali rozebrać i złożyć na nowo,dobra idea i w sumie pokazałby czy złożyli zestaw na odpierdziel... miałem przypadki z Vobisa, Komputronika i Morele o ich głupocie co do składania. Jak wiadomo Pro3 ma 2x PCI-E, czy karta graf była wkładana i odpalana na drugim slocie? Po kolei również bym odpalał na slocie każdym, każdą kość pamięci ram, przepiął bym na nowo wszystkie kable... jeżeli nic działa dalej.. wezwać "speca" z pobliskiego miejsca co by nie narażać się na koszty bądź dzwonić/jechać do morele czy punku morele i tak zgłaszać.

#119 xKaczor

xKaczor

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 1 035 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 11:39

ja wiem że komputronik składa wszystko dobrze, porządkuje kable itp, ale wstawia niesprawny sprzęt, ja dostałem niesprawną nagrywarkę za którą zapłaciłem ok. 150zł, a jak się pytałem czy testowali to mówili że wszystko ok.

CPU: i5 3570K + AC Freezer 13 MOBO: ASRock Z77 Pro3 RAM: Crucial Ballistix 2x4gb 1600Mhz 1,5V GPU: GTX 660 Gigabyte WF2 CASE: Corsair Carbide 300R + 2x Spc Zephyr 120mm HDD: Seagate ST500M002 ODD: Liteon iHas 120-04 PSU: SilentiumPC Deus G1 500W OS: Windows 7


#120 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 03:32

Udało mi się ubłagać jednego informatyka, który przyjechał do nas do domu i zobaczył ten komputer. Jego zdaniem płyta główna jest do wymiany :( Czy ktoś z was kupował na morale net? Jak wygląda sprawa z gwarancją ? Do naszego komputera nie dodali żadnych kart gwarancyjnych, tylko na stronie sklepu wydrukowaliśmy kartę gwarancyjną. Chcemy dać komputer do serwisu komputerowego w Elblągu, żeby nie wysyłać do nich. Co będzie jeżeli oni naprawią, a w drodze znowu się coś zepsuje? Dlatego chcemy wymienić uszkodzenie na miejscu, skoro komputer jest nieużywany i na gwarancji.Na wszystkie części mamy gwarancję producenta. Dlatego pytam :)

#121 matidop

matidop

    ROG | Overclocker

  • Użytkownik
  • 10 084 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 03:46

Ja kupowałem i składałem reklamację nie raz i nie dwa ;)

Wchodzisz na profil -> Zgłoś produkt -> ASRock 970 Pro3 -> Opisujesz usterkę typu: "Uszkodzone gniazdo PCI-E lub podobna usterka" czy też "komputer się uruchamia brak obrazu" i cacy.

Jeżeli jest na gwarancji producenta to wysyła się do producenta...cała procedura reklamacji u producenta bezpośrednio trwa około 2 tyg. W serwisie sobie policzą pewnie bo nie jest to kupione bezpośrednio u nich, a oni będą musieli pewnie wymienić całą płytę główną czyli wstawią nową co jest bez sensu skoro ta obecna ASRock 970 Pro3 jest na gwarancji w morele.net.

#122 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 04:16

Zgłosiłam już im to w piątek i kilkukrotne rozmawiałam nawet z ich konsultantem. Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, co jest źle. Powiedzieli mi dokładnie to samo czyli miałam napisać zgłoszenie 3 dniowe i czekać na dalsze instrukcje. Konsultant mi powiedział, że skoro komputer był u nich składany, mam prawo odesłać cały komputer do sprawdzenia. W poniedziałek mam dostać odpowiedź. Ciekawe tylko, czy będę musiała do nich wysyłać komputer razem ze wszystkimi pudełkami od części na własny koszt :/

#123 matidop

matidop

    ROG | Overclocker

  • Użytkownik
  • 10 084 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 05:01

Na ostatnie zdanie odpowiem: Nie wiem.Najlepiej zanim się zadzwoni zapisać na kartce pytania takie jak te bo ja mam u siebie w Warszawie net punkt i tam odbieram i oddaje sprzęt jeżeli coś jest nie tak, więc nie miałem styczności z odsyłaniem, ale zawsze mi pisali że mam odesłać, zanieść do net punktu więc pewno wysyłka na koszt własny, po czym oni odsyłają do Ciebie na koszt własny ( morele ).

#124 Dszeffko

Dszeffko

    Bo tak.

  • Moderator
  • 2 590 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 06:07

Po co odsyłać z pudełkami? Jeżeli przysłali cały zestaw i życzą sobie cały zestaw im odesłać to pudełka masz dla własnej ozdoby w domu :) Jeżeli zażyczą sobie pudełka to powiedz, że odeślesz im samą płytę główną w pudełku. Nie wiem czy wtedy nie będzie też opcji z gwarancją door2door i sami będą musieli odebrać, bo z tego co sobie przypominam niektóre podzespoły taką gwarancję posiadają :)

Znudzony światem wyruszam w kosmos.


#125 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 17 listopada 2012 - 06:24

Dziękuję Dszeffko za sugestie i wyjaśnienie :) Zobaczymy co odpiszą w poniedziałek :)

#126 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 19 listopada 2012 - 04:32

Dostałam odpowiedź z morale.net. Komputer mam wysłać sam bez pudełek. Wysłali mi etykietę paczki kuriera UPS i z tego co mi mówił konsultant sklepu zrozumiałam, że przesyłka jest na ich koszt.

#127 Blackwhite

Blackwhite

    Stały bywalec

  • Administrator
  • 3 550 postów

Napisano 19 listopada 2012 - 04:59

Tak na ich koszt, kurier przyjedzie i zabierze komopa ;)

#128 Uayo

Uayo

    Advanced Member

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 56 postów

Napisano 20 listopada 2012 - 06:24

Przepraszam z góry za wulgaryzmy, ale za chwilę mnie szlak jasny trafi !!!! Dzisiaj około 13 przyjechał do mnie kurier, żeby odebrać komputer do wysłania do morale. Zgodnie z informacją z wczoraj, wysłałam go bez pudełek. Około 14:30 dostaję meila, że mam wysłać komputer z pudełkami ! Zdenerwowałam się jak cholera, bo przesyłka poszła i co teraz. Od godziny 14L40 do godziny 16 mie mogłam się do nich dodzwonić !!! Kiedy w końcu odebrali telefon rozmawiałam z ich konsultantem 18min (dzwoniąc z komórki). Konsultant rozmawiał z pracownikiem serwisu i co się okazało? że nie muszę wysyłać tych pieprzonych pudełek!!!! że bardzo mnie przepraszają, ale ktoś mnie wprowadza w błąd!!!! Napisałam do serwisu meila, że rozmawiała z ich konsultantem i że nie muszę wysyłać żadnych pudełek. że wprowadzają ludzi w błąd i nie dość że wysłali mi niedziałający komputer to jeszcze teraz wprowadzają zamieszanie i zdenerwowanie!!! Napisałam też że chcę żeby sprawdzili i naprawili komputer i wysłali mi działający komputer za który kur*** zapłaciłam !!!!! Ciekawe co mi kur*** napiszą jutro!!!! Normalnie cyrk na kółkach kur*** mać !!!!

#129 Guest_marcin21164_*

Guest_marcin21164_*
  • Guests

Napisano 20 listopada 2012 - 06:31

Ostro
 
Ale masz swoje prawa i muszą naprawić komputer. Raz mówią Ci ze nie trzeba wysyłać pudelek, później piszą maila że trzeba a później dzwonisz do nich i mówią ze nie trzeba. HORROR

#130 Green-Ivan

Green-Ivan

    Bushi

  • Moderator
  • 9 220 postów

Napisano 20 listopada 2012 - 06:43

Jednym słowem Polska gdzie nie spojrzeć bajzel na kółkach.Jak będą mieli problemy wtedy tylko do UOKiK zgłosić masz całą korespondencje z serwisem wiec są dowody.Zresztą wystraszy postraszyć UOKiK i kuśki im zmiękną.

NIE UDZIELAM PORAD IT NA PW!
 
"Gdy inni mówią o tobie źle, to nie odpłacaj złem, lecz raczej zastanów się nad tym, czy nie mogłeś sumienniej wykonywać swych obowiązków"
"Musisz w ten sposób ukształtować swoją duszę, by największy brutal nie odważył się zaczepić twojej osoby nawet wówczas, gdy najspokojniej sobie siedzisz".
"Wstyd jest jako blizna na drzewie, nie znika, lecz powiększa się z czasem" - Nitobe Inazō


#131 Guest_marcin21164_*

Guest_marcin21164_*
  • Guests

Napisano 20 listopada 2012 - 06:48

Kuśki dobre hehe :D

#132 Blackwhite

Blackwhite

    Stały bywalec

  • Administrator
  • 3 550 postów

Napisano 20 listopada 2012 - 07:08

niestety potwierdza sie to o czym pisalem o Morele.Dopuki jest ok to cacy, ale jak cos nie tak, to nikt nie wie o co chodzi.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL