Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Zestaw do ok. 4200zł - proszę o opinie

granie gry zestaw

10 odpowiedzi w tym temacie

#1 needhelp

needhelp

    Świeżo zarejestrowany

  • Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 02 sierpnia 2014 - 12:15

Witam Wszystkich

 

Jestem laikiem jeśli chodzi o komputery, dlatego z góry wielkie dzięki za pomoc :)

 

Mój zestaw to efekt kilkudniowego przeglądania stron i for. Jeśli uznacie, że efekt moze być lepszy przez pogorszenie któregoś podzespołu kosztem polepszenia innego, lub zwyczajnie coś Wam nie gra w moim zestawie, to dajcie proszę znać. 

 

Chcę zmieścić się w okolicach 4200zł, ale wiadomo jak da się taniej to będę szczęśliwszy, a jak trochę przekroczę ten próg to nic wielkiego się nie stanie :)

Cele - głównie zwykłe użytkowanie, oglądanie filmów, słuchanie muzyki. Lubię sobie jednak czasami pograć i zależy mi na tym, aby możliwie jak najdłużej komp działał bez zarzutu na jak najwyższych detalach. 

Mniej więcej na jak długo jest to w ogóle możliwe przy tej cenie zestawu?

 

Do zestawu nie wliczam jedynie monitora i myszki. Monitor to Eizo Foris FS2331 oferujący rozdzielczość 1920x1080. Niedługo chcę jednak kupić dobry telewizor i prawdopodobnie wtedy będę grać i oglądac filmy właśnie na tym TV, a monitor będzie jedynie do zwykłego użytkowania.

System - będe musiał poczytać odnośnie Windowsa 7 i 8. Do tej pory miałem XP ale czas przesiąść się na nowszy.

 

Zaznaczam również, że nie będę zestawu podkręcał, bo w ogóle się na tym nie znam. Chcę po prostu na zestawie który kupię, cieszyć się jak najdłużej możliwie najlepszymi detalami w grach, bez jakiejkolwiek mojej dalszej ingerencji. Dlatego jeśli uznacie, że jakaś część będzie u mnie - laika - marnotrastwem i lepiej wybrać coś tańszego. to dajcie śmiało znać:)

 

Orientujecie się może czy będę potrzebował jakiekolwiek dodatkowe kable, taśmy, śruby itd.? czy może kupując proponowany zestaw uda mi się to zebrać w całość bez problemów?

 

Przejdźmy do rzeczy.