na innych jest cały czas , a tu od początku po postawieniu tnie.. dlatego dramat....
Użytkownik czarek12 edytował ten post 01 lipca 2019 - 10:20
Napisano 23 lipca 2019 - 01:37
No to mam problem , 09.07.19 oddałem do płytę do netpunktu (morele) z opisem że chcę wymiany płyty na wolą od wady fabrycznej. Płyta zakupiona 05.06.19.Płyta na dzień dzisiejszy leży w krakowie w morele i dostałem taką odpowiedź ....Drogi Kliencie, produkt oczekuję na wysyłkę do serwisu producenta. Niestety w związku z problemami logistycznymi wysyłka ta opóźniła się za co najmocniej przepraszamy. W tamtym tygodniu pisali tak .....Drogi Kliencie,najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety produkt oczekuję na numer zgłoszenia serwisowego.....aktualnie produkt oczekuje na nadanie numeru serwisowego przez producenta. Niezwłocznie po jego otrzymaniu zostanie on odesłany do serwisu.Dzwoniłem do firmy MSI , automat telefoniczny odsyła do sklepu... ..
No to mam problem , 09.07.19 oddałem do płytę do netpunktu (morele) z opisem że chcę wymiany płyty na wolą od wady fabrycznej. Płyta zakupiona 05.06.19.Płyta na dzień dzisiejszy leży w krakowie w morele i dostałem taką odpowiedź ....Drogi Kliencie, produkt oczekuję na wysyłkę do serwisu producenta. Niestety w związku z problemami logistycznymi wysyłka ta opóźniła się za co najmocniej przepraszamy. W tamtym tygodniu pisali tak .....Drogi Kliencie,najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety produkt oczekuję na numer zgłoszenia serwisowego.....aktualnie produkt oczekuje na nadanie numeru serwisowego przez producenta. Niezwłocznie po jego otrzymaniu zostanie on odesłany do serwisu.Dzwoniłem do firmy MSI , automat telefoniczny odsyła do sklepu... ..
dostałem info z morele - wymieniają płyte na nową
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych
Community Forum Software by IP.Board 3.4.6
Właściciel: ITPC.NET.PL