Skocz do zawartości

  •         

Zdjęcie

Reklamacja GTX'a 1070, jak to wygląda?

karta graficzna reklamaxja gtx 1070

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GetFreaky1999

GetFreaky1999

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • 181 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 05:15

Cześć. W zakupionym niecałe 3 lata temu na morele.net składanym komputerze padł mi GTX 1070 od MSI. Z kartą nic się nie działo, nie dawała nigdy wcześniej żadnych oznak awarii czy jakiegokolwiek uszkodzenia, nie byłą z nią żadnych problemów. Parę dni temu jednak komp nagle podczas przeglądania internetu po prostu się wyłączył. Podejrzewałam o to zasilacz jednak w serwisie okazało się, że karta wywołała takie napięcie, że blokowała cały komputer. Nie wiem co mogło być przyczyną tego zepsucia i co mogę zrobić, żeby to nie powtórzyło się np. z kolejną kartą. Czy może to być wina podzespołów czy po prostu tak sie zdarza? Nie było nic ruszane z taktowaniem, nie katowałam też jakichś wymagających gier, benchmarków itp. przez większość czasu karta wręcz spała. 
Czy miał ktoś z Was do czynienia z reklamacją na morele.net? Jak to wygląda? Co powinnam zrobić i im napisać żeby nie wkopać się, że np. karta poszła z mojej winy albo coś? Czy zdiagnozowanie kompa w serwisie innym niż morele może przeszkodzić w pomyślnym zareklamowaniu popsutej karty? Nie znam się bo nigdy nie byłam w takiej sytuacji a z tego co czytałam na forach wcale nie tak łatwo z tymi reklamacjami.
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!



#2 HAL900

HAL900

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • 4 928 postów

Napisano 12 lutego 2019 - 05:25

Prrzewidujesz problemu przed problemami?Masz tam na stronie jak sie realizuje gw.Znając msi dostaniesz po kimś naprawiona karte za 3-4 tygodnie



#3 Patryk-Tech

Patryk-Tech

    Advanced Member

  • Użytkownik
  • 122 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 12:08

Osobiście kupuję sporo sprzętu w morele.net i nigdy nie miałem problem z gwarancja sprzętu u nich.

 

Ta karta, która Ci padła możesz oddać do netpunktu w twojej okolicy albo odsyłasz kurierem na adres serwisu. Wejdź na ich stronę, zaloguj się na swoje konto i tam w swoim koncie zgłoś reklamację/awarię karty.

Tam będzie wszystko opisane co i jak zrobić.

 

Co do przyczyny awarii, to jak masz same markowe podzespoły w kompie, to tak czasem bywa po prostu i tyle n ie da się wszystkiego przewidzieć a tym bardziej zapobiec.

 

Pozdrawiam



#4 GetFreaky1999

GetFreaky1999

    Forumowicz

  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 181 postów

Napisano 13 lutego 2019 - 05:46

Dzięki, niestety nie ma u mnie żadnego punktu w okolicy więc będę musiała odsyłać. Teraz kiedy nie ma karty w komputerze o wiele lepiej chodzi pod względem szybkości, nie wywala mi już co chwile exploratora i nawet głośniki grają o wiele głośniej. Zastanawiam sie więc czy skoro przez tyle czasu ta karta powodowała takie zwarcie (problemy z kompem zaczęły się już pare miesięcy temu ale nie mogłam znaleźć przyczyny, myślałam że to może dysk) czy nie ucierpiały na tym inne podzespoły chociaż na razie wydaje się być wszystko ok kiedy karty już nie ma ale trochę mnie to przestraszyło i chciałabym uniknąć takiej sytuacji następnym razem, chyba odpuszczę sobie już tą kartę i nawet jak bym dostała nową albo naprawioną to kupiłabym jakąś słabszą bo aż jestem zdziwiona, że tamta spowodowała, że komputer nie mógł się nawet uruchomić. 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: karta, graficzna, reklamaxja, gtx 1070

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

  Copyright power by: ITPC.NET.PL