Witam
Od jakiś 5-6 lat jestem w posiadaniu modemu TP-Link TD-W8970. Wcześniej nie miewałem z nim problemów aż do teraz. Podczas korzystania z przeglądarki niektóre strony nie chcą się wczytywać bądź zajmuje im to wieczność. Przeglądanie serwisu YT wieczorami zmusza mnie do oglądania filmów w jakości 240p-480p . Kolejną rzeczą jaką zauważyłem to podczas uruchamiania jakieś platformy typu origin czy steam i włączeniu gry w trybie multiplayer to komunikaty Packet Loss (przedstawia 4 kwadraciki podświetlone na żółto a czasami na czerwono), High Latency (również w kolorach zółto-czerwonych), a nawet Latency Variation (tak samo jak i wcześniej). Nie wiem co jest problemem mojego połączenia w tym przypadku. Może źle skonfigurowana sieć ? Dodam że moim dostawcą jest orange (20mb), modem podłączony jest za pomocą kabla telefonicznego (adsl), tak samo mój komputer połączony jest z modemem za pomocą kabla. Karta sieciowa standardowa.
Proszę o pomoc, co w takim przypadku mogę zrobić ? Co należało by ewentualnie zmienić ? Gdzie mogę to zrobić oraz jak mogę to sprawdzi ?
Pozdrawiam
Problem z pingiem/ przerywanie połączenia
Rozpoczęty przez
MisiekPL
, lut 13 2017 07:09
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 lutego 2017 - 07:09
#2
Napisano 13 lutego 2017 - 07:19
A jaki dostawca internetu?
CPU: i5 6600k @4.5Ghz (Cache 4.2) 1.32V
Cooler: Fortis 3 v2
Mobo: Asrock Z170 Gaming K4
RAM: Corsair Vengeance LPX 2x8gb 3000mhz
GPU: Msi GTX 980Ti Gaming 6G
PSU: SPC SUPREMO M2 550W
SSD: Crucial MX300 275GB
CASE: SPC Aquarius M60W
Dodaj odpowiedź
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych